Tym razem w ręce firmy Google trafiły rozwiązania dotyczące m.in. reklam, NFC, a także wyszukiwania głosowego. Korporacja potwierdziła doniesienia o transakcji.
Wyszukiwarkowy gigant wzbogacił się tym razem łącznie o 217 nowych patentów - zauważył Bill Slawski z serwisu SEO by the SEA. Na liście znajdziemy 188 przyznanych patentów, a także 29 oczekujących na rozpatrzenie.
Wśród najważniejszych rozwiązań, jakimi może się posługiwać teraz firma Google, znajdziemy m.in. usprawnienia związane z reklamami czy lepsze renderowanie stron internetowych na urządzeniach mobilnych. Nie zabrakło również patentów dotyczących sposobu dostarczania aktualizacji dla mobilnego systemu operacyjnego oraz lepszej obsługi aplikacji webowych.
Korporacja z Mountain View będzie mogła wykorzystywać również bardziej zaawansowane technologie dotyczące rozwiązań NFC oraz wyszukiwania głosowego. Na liście nieco wyróżnia się dość ogólny patent dotyczący "telefonu-komputera".
Warto przypomnieć, że już we wrześniu ubiegłego roku Google nabył 1023 patenty należące do IBM. Jak wiele innych firm technologicznych, nabywamy patenty, które są związane z naszym biznesem - informował wtedy rzecznik firmy Google. Korporacja szczególnie zainteresowana jest rozwiązaniami, które mogą dotyczyć Androida, co miało być też jednym z motywów zakupu Motoroli Mobility.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|