Popularne narzędzia Google'a już wkrótce zostaną zintegrowane w jednej usłudze. W panelu Google Analytics znajdziemy informacje do tej pory wyświetlane wyłącznie w Webmaster Tools.
Choć witryny społecznościowe stanowią coraz większe zagrożenie dla Google'a, wyszukiwarkowy gigant wciąż może się pochwalić wieloma darmowymi narzędziami, z których korzystają dziesiątki milionów użytkowników.
Tym razem Google ogłosił kolejne nowości związane z usługą Analytics, która wykorzystywana jest przede wszystkim do monitorowania ruchu na stronach internetowych. Dzięki prostemu skryptowi wydawcy mogą badać zachowanie użytkowników, a od kilku miesięcy także obserwować zarobki w Google Adsense.
Mountain View poinformowało wreszcie, że Analytics wzbogaci się również o informacje, które do tej pory serwowało wyłącznie Webmaster Tools. W efekcie wydawcy będą mieli pod ręką więcej danych na temat tego, jak internauci zachowywali się w wyszukiwarce, zanim trafili do konkretnej witryny.
Jak można się było domyślać, integracja nie będzie polegała wyłącznie na dodaniu nowej zakładki do narzędzia Analytics, lecz dane mają być czytelnie zintegrowane, by jak najlepiej służyć właścicielom stron. Już teraz wiadomo między innymi, że wkrótce będziemy mogli w ten sposób sprawdzić na przykład średnią pozycję witryny czy jej współczynnik klikalności (CTR).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Najbardziej ekskluzywna witryna na świecie, również najłatwiejsza do zhakowania
|
|
|
|
|
|