Jednocześnie aż 67% zakupów w Indiach za pośrednictwem internetu odbywa się właśnie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych - poinformował Business Standard.
Informacje zostały ujawnione przez Rajana Anandana, który jest szefem indyjskiego oddziału Google'a. Jak łatwo się domyślić, wyniki diametralnie różnią się od tych, które odnotować można np. w przypadku Stanów Zjednoczonych.
Amerykańscy użytkownicy dokonują zaledwie 11% wyszukiwań ze smartfonów, a jeszcze słabsze wyniki odnotowują Rosjanie (6%) czy mieszkańcy Wielkiej Brytanii (6%). Anandan podawał wcześniej, że według wyliczeń wyszukiwarkowego giganta w Indiach do 2014 roku będzie ponad 300 milionów internautów (obecnie około 100 milionów).
Obecnie mieszkańcy Indii do łączenia się z internetem wykorzystują właśnie głównie smartfony. Urządzenie przenośne z dostępem do sieci posiada tam ponad 50 milionów osób, a tylko w tym roku zakupione mają zostać w Indiach smartfony o łącznej wartości około 500 milionów dolarów.
Według Anandana liczba nowoczesnych telefonów wzrasta w Indiach co roku o około 56%, a już w 2015 roku oczekuje się sprzedaży rocznej na poziomie 100 milionów urządzeń tego typu (wzrost o 476% w ciągu czterech lat). Coraz większe zainteresowanie smartfonami podsycają również sami producenci, którzy przygotowują wiele tańszych modeli ze stosunkowo dużymi ekranami.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|