Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

GenZ i Millennials vs FinTech - jak młode pokolenia korzystają z technologii finansowych?

26-09-2024, 09:27

Usługi, które dla starszych użytkowników mogą być codziennością, są często używane w zupełnie inny sposób przez młodsze grupy, jak np. preferencje płatności mobilnych czy podejście do zakupów online.

płatności mobilne

Z3x Tech Care Group opublikowała nowy raport “GenZ & Millennials vs FinTech”, który przedstawia wyniki badania dotyczącego zachowań i preferencji młodszych pokoleń w zakresie korzystania z technologii finansowych. Raport bazuje na badaniach przeprowadzonych na grupie ponad 300 respondentów z pokolenia GenZ i Millennials, pokazując, jak te grupy postrzegają FinTech, jakie usługi są dla nich najważniejsze i czym kierują się przy wyborze dostawców usług finansowych.

FinTech oczami młodych pokoleń

Wyniki raportu dostarczają wglądu w to, jak młode pokolenia – wychowane w erze cyfrowej – definiują i korzystają z usług FinTech. Zaskakującym wnioskiem jest fakt, że usługi, które dla starszych użytkowników mogą być codziennością, są często używane w zupełnie inny sposób przez młodsze grupy, jak np. preferencje płatności mobilnych czy podejście do zakupów online.

Kluczowe wnioski raportu

W raporcie szczegółowo przeanalizowano m.in.:

  • Czym jest dla GenZ i Millennialsów pojęcie “FinTech” i jakie usługi finansowe najczęściej wykorzystują.
  • Preferencje młodych konsumentów dotyczące bankowości i technologii finansowych.
  • Różnice w zachowaniach zakupowych i płatniczych pomiędzy młodymi pokoleniami.
  • Co motywuje ich do wyboru określonych usług finansowych i jakie innowacje przyciągają ich uwagę.

Raport dostępny jest bezpłatnie na stronie z3x Tech Care Group

Foto: Unsplash


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *