Usługi, które dla starszych użytkowników mogą być codziennością, są często używane w zupełnie inny sposób przez młodsze grupy, jak np. preferencje płatności mobilnych czy podejście do zakupów online.
reklama
Z3x Tech Care Group opublikowała nowy raport “GenZ & Millennials vs FinTech”, który przedstawia wyniki badania dotyczącego zachowań i preferencji młodszych pokoleń w zakresie korzystania z technologii finansowych. Raport bazuje na badaniach przeprowadzonych na grupie ponad 300 respondentów z pokolenia GenZ i Millennials, pokazując, jak te grupy postrzegają FinTech, jakie usługi są dla nich najważniejsze i czym kierują się przy wyborze dostawców usług finansowych.
Wyniki raportu dostarczają wglądu w to, jak młode pokolenia – wychowane w erze cyfrowej – definiują i korzystają z usług FinTech. Zaskakującym wnioskiem jest fakt, że usługi, które dla starszych użytkowników mogą być codziennością, są często używane w zupełnie inny sposób przez młodsze grupy, jak np. preferencje płatności mobilnych czy podejście do zakupów online.
W raporcie szczegółowo przeanalizowano m.in.:
Raport dostępny jest bezpłatnie na stronie z3x Tech Care Group
Foto: Unsplash
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|