Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nowa wersja flagowego smartfona Samsunga zawita do użytkowników już trzeciego maja - poinformował na swojej stronie koreański producent. Urządzenie będzie jednym z głównych konkurentów dla smartfona firmy Apple.

Galaxy S III zadebiutuje w Londynie, a Samsung będzie chciał przy okazji wykorzystać medialny szum związany ze zbliżającymi się Igrzyskami Olimpijskimi w Wielkiej Brytanii - zauważa agencja Reuters

Czytaj także: HTC słabo rozpoczęło rok

Warto przypomnieć, że urządzenia z serii Galaxy cieszą się niezwykle dużą popularnością. Dzięki smartfonowi Galaxy S II koreańskiemu producentowi udało się nawet w ubiegłym roku zostać największym producentem tego typu sprzętów na świecie. Choć tytuł ten szybko powrócił do firmy Apple po premierze smartfona iPhone 4S, niewykluczone, że wkrótce po raz kolejny dojdzie do roszady na podium.

Pod koniec lutego Samsung informował, że w ciągu niecałego roku do operatorów trafiło ponad 20 milionów urządzeń Galaxy S II. Każda kolejna wersja telefonu cieszy się jednak coraz większą popularnością, podobnie zresztą jak w przypadku konkurencyjnego iPhone'a. Szacuje się, że do użytkowników trafiło już łącznie ponad 40 milionów smartfonów z serii Galaxy.

Świetna sprzedaż nowoczesnych urządzeń przekłada się również na zaskakująco dobre wyniki finansowe Samsunga. W ostatnim kwartale ubiegłego roku zysk operacyjny koreańskiego producenta wynosił 15,7 miliarda złotych, a zatem niemal miliard więcej niż spodziewał się rynek.

Cieńszy i szybszy

Smartfon Galaxy S III prawdopodobnie zostanie wyposażony w 4-rdzeniowy układ Exynos produkcji Samsunga taktowany zegarem 1,5 GHz, który ma jednak łagodnie obchodzić się z baterią. Według nieoficjalnych informacji nowe urządzenie będzie jeszcze cieńsze niż Galaxy S II, a do tego wyposażone zostanie w większy ekran.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Samsung, Reuters