Problem związany jest z obsługą sieci 2G przez nowego smartfona Samsunga - zauważyli użytkownicy XDA Developers.
Użytkownicy z Wielkiej Brytanii, gdzie nowy Galaxy Nexus dostępny jest już od kilku dni, zaczęli donosić o niewielkich problemach z oprogramowaniem urządzenia. Na razie ustalono, że usterka dotyczy wszystkich urządzeń, a skargi odnaleźć można m.in. na forum Google'a oraz stronie Samsunga na Facebooku.
Ze wstępnej analizy przeprowadzonej przez użytkowników forum XDA Developers wynika, że trudności pojawiają się, gdy telefon przechodzi na częstotliwość 900 MHz i rozpoczyna korzystanie z sieci 2G. Smartfon w takim trybie wycisza wszystkie dźwięki, zarówno te zwiastujące nadejście nowych wiadomości, jak i podczas wykonywania połączenia głosowego.
Problemy jednak na tym się nie kończą. Galaxy Nexus po wejściu w stwarzający problemy tryb, uniemożliwia również skorzystanie z przycisków do kontroli głośności, a także zablokowania czy wyłączenia telefonu. Samsung na razie nie odniósł się oficjalnie do problemów, jednak prawdopodobnie zostaną one poprawione w jednej z nadchodzących łatek dla Androida.
Przypomnijmy, że Galaxy Nexus wyprodukowany przez Samsunga wyposażony jest w nową wersję Androida 4.0.1. Oferuje również wyświetlacz Contour Display o przekątnej 4,65 cala i rozdzielczości 720p HD. Sercem smartfona jest procesor 1,2 GHz, a urządzenie wspiera również technologię LTE lub HSPA+ (zależnie od kraju).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|