Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Fundusz MCI inwestycje w sklep internetowy

26-10-2011, 21:59

MCI.TechVentures, fundusz venture capital zarządzany przez MCI Management SA, zainwestował w Morele.net, polski sklep internetowy oferujący sprzęt IT.

- Inwestycja w Morele.net stanowi jednocześnie konsekwentną realizację strategii MCI.TechVentures, w której koncentruje się na spółkach w fazie wzrostu działających w segmentach rynku e-commerce o wysokiej stopie wzrostu oraz tych segmentach, w których liderzy osiągają efekty skali oraz budują potencjał konsolidacji rynku - powiedział Sylwester Janik, Fund Manager MCI.TechVentures, członek zarządu i partner MCI.Management SA.

Firma Morele została założona w 2000 r. i od początku jest zarządzana przez Radosława Stasiaka i Michała Pawlika. Ich filozofią było stworzenie miejsca przyjaznych dla klienta i prostych zakupów elektroniki użytkowej. Obecnie z ofertą ponad 50 tysięcy produktów Morele.net są jednym z liczących się sklepów internetowych.

Morele.net prognozuje, że w 2011 r. przychody spółki wyniosą 110 mln zł, a w przyszłym roku wzrosną do 160 mln zł.

Czytaj też: Mapa inwestycyjna, czyli gdzie najlepiej inwestować

- Nasza strategia zakłada dalszy dynamiczny wzrost sprzedaży oraz wzmacnianie relacji z producentami, co pozwala nam na budowanie unikalnej wartości dla klientów. Jesteśmy przekonani, że dzięki wsparciu MCI.TechVentures – zarówno finansowemu, jak i merytorycznemu – szybciej osiągniemy pozycję lidera w segmencie e-commerce IT i multimedia w Polsce - mówi Michał Pawlik, prezes zarządu Morele.net.

Pozyskanie środki zostaną przeznaczone na wzmocnienie kapitału obrotowego oraz szereg innowacji wewnątrz firmy, które mają pozwolić na realizację projektów mających zapewnić lepsze, bezpieczniejsze i szybsze zakupy w sklepie. 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *