Ekspansja Facebooka z jego funkcją geolokalizacji nie spowolniła rozwoju popularnego Foursquare.
reklama
Usługi pozwalające na informowanie znajomych o naszym położeniu cieszą się na świecie coraz większą popularnością. Niestety w naszym kraju wciąż podchodzimy do nich z dużą ostrożnością.
Pod koniec stycznia Foursquare ogłosił, że posiada już 6 milionów użytkowników, przy czym granica 5 milionów została przekroczona półtora miesiąca wcześniej. Tak szybki wzrost liczby użytkowników może świadczyć o tym, że "Facebook Places" nie ma negatywnego wpływu na konkurencyjne usługi.
Jak donosi TechCrunch, w usłudze znanej z "meldowania się" przydzielono już 7 milionów identyfikatorów dla kont użytkowników. Choć nie da się tego przełożyć bezpośrednio na liczbę użytkowników, serwis prognozuje, że do końca tego tygodnia w witrynie działać będzie łącznie 7 milionów kont.
Internauci korzystają z usług takich, jak Foursquare, nie tylko by informować znajomych o swojej lokalizacji. Wiele punktów użyteczności publicznej, takich jak restauracje czy puby, oferuje zniżki dla użytkowników, którzy się w nich "meldują", tym samym reklamując je wśród znajomych.
W 2010 roku w Foursquare ustawiono ponad 381 miliona statusów z lokalizacją, a w grudniu ubiegłego roku współtwórca serwisu Dennis Crowley poinformował, że jest ich już prawie 2 miliony dziennie.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|