Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Foodcamp - otwarte spotkanie dla gastronomów

23-06-2010, 13:38

26 czerwca w Warszawie odbędzie się Foodcamp - pierwsze w Polsce otwarte spotkanie typu barcamp dla przedstawicieli branży gastronomicznej. W Foodcamp udział wezmą eksperci, którzy nakarmią uczestników wiedzą o marketingu i gastronomii.

Foodcamp
fot. - Foodcamp
Założeniem spotkań typu barcamp jest swobodna wymiana myśli, nastawienie na warsztatowy charakter, a przede wszystkim otwarta atmosfera wyzwalająca pozytywną energię i swobodny przepływ wiedzy. Podczas Foodcamp przedstawionych zostanie 12 prezentacji, dotyczących szeroko pojętego marketingu w gastronomii, identyfikacji, trendów kulinarnych oraz kilka paneli dyskusyjnych z właścicielami klubów kulinarnych i restauracji.

Sonda
Weźmiesz udział w spotkaniu Foodcamp?
  • Tak
  • Nie
  • Nie wiem
wyniki  komentarze

Wśród potwierdzonych ekspertów można znaleźć m.in.:

  • Annę Robotycką z AmRest, która opowie o tym, jak małym kosztem można wygenerować potężne efekty,
  • Macieja "Mediafuna" Budzicha (Człowieka Roku 2009 wg Internet Standard), który opowie o zasadach współpracy z blogerami,
  • Tomasza Milera z Open-Bar.pl, który jest dowodem na to, że Polacy potrafią zdobyć YouTube,
  • Mikołaja Lompę oraz Witolda Zalewskiego z Conceptteam, którzy opowiedzą o trendach w kuchni światowej oraz o rebrandingu strategicznym, z którym mają do czynienia na co dzień,
  • Tomasza Dalacha z Gruper.pl, który opowie o modzie na zakupy grupowe - także w branży gastro - i jak można z niej skorzystać.

Organizatorem Foodcampa jest Fundacja Polak 2.0, organizator takich inicjatyw jak: Democamp, Shopcamp, Bridgecamp, Hackfest.

Spotkanie Foodcamp odbędzie się 26 czerwca w sali konferencyjnej OSiR na ulicy Polnej 7a w Warszawie. Start od godziny 12:00. Wstęp wolny po rejestracji na stronie FOODCAMP.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR