Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Firma Oktawave dostarczyła chmurę dla akcji marketingowej Coca-Cola w Europie

15-07-2014, 14:17

Coca-Cola i Lidl przeprowadziły na wybranych rynkach europejskich wspólną promocję konsumencką związaną z tegorocznymi Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej FIFA World Cup w Brazylii. Za zaprojektowanie i wdrożenie systemu rejestracji dla ośmiu krajów: Austrii, Chorwacji, Cypru, Grecji, Republiki Irlandii, Irlandii Północnej, Słowenii oraz Szwajcarii odpowiadała agencja K2, a zapewniającą wydajność oraz stabilność systemu platformę uruchomieniową dostarczyła polska chmura Oktawave.

Promocja bazowała na sprawdzonym mechanizmie: wystarczyło kupić opakowanie promocyjne napoju Coca-Cola w lokalnym sklepie Lidl, a następnie zarejestrować paragon na stronie WWW, by wziąć udział w losowaniu. Pierwszy etap promocji ruszył 24 kwietnia i trwał do 1 czerwca. Nagrodami były wycieczki all inclusive do Brazylii z podwójnymi biletami na mecz fazy pucharowej FIFA World Cup 2014 w Salvadorze. Kolejny etap ruszył w czerwcu, a w nim do wygrania był wyjazd all inclusive oraz podwójne bilety na finał tegorocznych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Brazylii.

Jednym z kluczowych elementów wdrożenia promocji było opracowanie systemu rejestracji paragonów oraz zapewnienie stabilnej platformy technologicznej. Firma Coca-Cola skorzystała w tym zakresie z usługi infrastruktury na żądanie oferowanej przez Oktawave. Polska chmura miała zapewnić architekturę odporną na duże obciążenie i nagłe skoki ruchu na stronie.

Proces wdrożeniowy poprzedził jeszcze etap sprawdzenia Oktawave pod kątem:

  • wydajności i dostępności infrastruktury,
  • poziomu zabezpieczeń oraz jakości systemów, tzw. disaster recovery,
  • poziomu regulacji prawnych oraz jakości SLA.

- Dla nas było to poważne wyzwanie. Praca dla tak dużego i tak wymagającego klienta zawsze oznacza poprzeczkę zawieszoną na najwyższym poziomie. Zdaliśmy ten sprawdzian i cieszymy się, że Coca-Cola zaufała właśnie nam - komentuje Dariusz Nawojczyk, CMO, Oktawave.

- Największym wyzwaniem tego projektu była organizacja i pogodzenie oczekiwań wszystkich graczy, przepisów prawnych i lokalnych wymagań, co udało się sprawnie zrealizować. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników promocji - komentuje Robert Tajsiak, Area Customer Manager CSE w firmie Coca-Cola Poland Services.

Warto odwiedzić


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *