Finallo ma zwiększać efektywność innych firm i pomagać studentom znaleźć zajęcie, które pozwoli zebrać cenne doświadczenie. Głównym zadaniem ma jednak być 100-procentowe wykorzystanie możliwości firmy.
Firma, która sprzedaje tylko 80% swoich usług, jako niezużyte pozostawia 20%. Finallo.pl proponuje te pozostałości sprzedać np. za połowę ceny, a i tak zysk będzie większy niż przed skorzystaniem z serwisu. Finallo.pl w ten sposób skupia wokół siebie firmy z różnych branż i przekonuje do swojego pomysłu.
Wszystko działa dzięki zastosowaniu stopni cenowych, które pozwalają ustalić rentowność transakcji. Firmy wprowadzają swoje ogłoszenia, a klienci korzystają. Do tej pory sfinalizowano kilkadziesiąt ofert współpracy, gdzie swój udział mają głównie usługi hotelowe. W serwisie prężnie działa także firma z branży komputerowej, która - zdaniem Finallo.pl - odnosi dzięki temu pierwsze sukcesy.
Istnieje także oferta dla studentów, którzy mogą np. ogłosić propozycję doradztwa przy wyborze komputera lub innego sprzętu, usługi edukacyjne (korepetycje, tłumaczenia, nauki gry na instrumentach), jak i oferty pracy fizycznej.
- Chcemy przede wszystkim zwiększyć liczbę naszych użytkowników, zaproponować kilka nowych rozwiązań, ciekawostek w świecie e-usług. Co należałoby zmienić? Wraz z rozwojem na pewno rozbudować serwis o dodatkowe kategorie i funkcje. Największym wyznacznikiem zmian są jednak dla nas nasi użytkownicy. To ich sugestie kierują nas do wprowadzania nowych rozwiązań - tłumaczy Daria Wiśniewska, Young Project Manager adStone.
Rejestracja w serwisie jest bezpłatna, jak i dodawanie ofert swoich usług. Serwis pobiera jednak 3% ceny za sprzedaną usługę w serwisie. Finallo.pl został dofinansowany ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytetu 8 - Społeczeństwo informacyjne (PO IG 8.1).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|