Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Facebook kończy ze społecznościowymi zakupami

29-08-2011, 10:30

Po zaledwie czterech miesiącach władze społecznościowego giganta zdecydowały o zakończeniu tego typu testów.

Facebook wykorzystywany jest do bardzo różnych zadań, a w ostatnich miesiącach witryna testowała m.in rozwiązanie Deals, które miało zagrozić Grouponowi. Okazuje się, że na razie liderzy rynku zakupów grupowych nie mają się jednak czego obawiać.

>>Czytaj także: Przycisk +1 już na ponad milionie witryn (wideo)

Sonda
Korzystasz z zakupów grupowych?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Społecznościowy gigant ogłosił, że kończy testy Deals po zaledwie czterech miesiącach od uruchomienia. Program działał na terenie pięciu amerykańskich miast i wydawało się, że w przyszłości całość będzie się szybko rozrastała się na kolejne terytoria. Nauczyliśmy się bardzo wiele z naszych testów i będziemy próbowali wykorzystać to, dopasowując się najlepiej, jak możemy do lokalnych firm - poinformował Facebook.

Kluczem do trumny Deals mogły być skargi użytkowników, którzy często krytykowali niską jakość produktów zakupionych w ten sposób. Groupon będący liderem rynku zakupów grupowych nie może się dodatkowo pochwalić zbyt dobrymi wynikami finansowymi. 

Pomimo to współtwórca Yipit.com - usługi agregującej oferty zakupów grupowych - jest zdziwiony tak szybkim zakończeniem testów rozwiązania. Z drugiej strony zauważa, że Deals od Facebooka były "niewygodne w obsłudze i zbyt przeładowane", a taki krok jest jego zdaniem "zdecydowanie korzystny" dla Groupona.

>>Czytaj także: Bilion wyświetleń Facebooka miesięcznie


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Reuters