Po zaledwie czterech miesiącach władze społecznościowego giganta zdecydowały o zakończeniu tego typu testów.
reklama
Facebook wykorzystywany jest do bardzo różnych zadań, a w ostatnich miesiącach witryna testowała m.in rozwiązanie Deals, które miało zagrozić Grouponowi. Okazuje się, że na razie liderzy rynku zakupów grupowych nie mają się jednak czego obawiać.
Społecznościowy gigant ogłosił, że kończy testy Deals po zaledwie czterech miesiącach od uruchomienia. Program działał na terenie pięciu amerykańskich miast i wydawało się, że w przyszłości całość będzie się szybko rozrastała się na kolejne terytoria. Nauczyliśmy się bardzo wiele z naszych testów i będziemy próbowali wykorzystać to, dopasowując się najlepiej, jak możemy do lokalnych firm - poinformował Facebook.
Kluczem do trumny Deals mogły być skargi użytkowników, którzy często krytykowali niską jakość produktów zakupionych w ten sposób. Groupon będący liderem rynku zakupów grupowych nie może się dodatkowo pochwalić zbyt dobrymi wynikami finansowymi.
Pomimo to współtwórca Yipit.com - usługi agregującej oferty zakupów grupowych - jest zdziwiony tak szybkim zakończeniem testów rozwiązania. Z drugiej strony zauważa, że Deals od Facebooka były "niewygodne w obsłudze i zbyt przeładowane", a taki krok jest jego zdaniem "zdecydowanie korzystny" dla Groupona.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|