Popularne witryny społecznościowe powróciły do łask w lipcu. Wzrosty nie są już jednak tak imponujące, jak te obserwowane wcześniej.
reklama
Witryny społecznościowe nie zawsze spotykają się z uznaniem lokalnych władz, jednak niedawne spadki popularności Facebooka w USA okazały się jedynie przejściowym problemem.
:[SONDA]:Według informacji comScore w lipcu zarówno Facebook, jak i Twitter pobiły swoje dotychczasowe rekordy popularności na rynku w Stanach Zjednoczonych. Serwis Zuckerberga mógł się pochwalić 162 milionami unikalnych użytkowników, a zatem nieco ponad milionem więcej niż miesiąc wcześniej.
Również Twitter radzi sobie świetnie, w lipcu osiągając wynik 32,8 milionów unikalnych użytkowników z USA. Choć jest to znacznie mniej, niż w przypadku Facebooka, wzrost również jest nieco większy. W maju Twittera odwiedziło 27 milionów Amerykanów, a miesiąc później już 30,6 milionów.
Podobnym sukcesem nie mogą jednak pochwalić się mniej znane witryny społecznościowe. LinkedIn, który po debiucie giełdowym informował o zwiększonym zainteresowaniu usługą, odnotował w lipcu spadek z 33,9 do 32,5 milionów użytkowników z USA miesiąc do miesiąca. Co ciekawe, w lipcu bardzo podobną popularnością w Ameryce cieszyły się Twitter, LinkedIn oraz sprzedany niedawno MySpace. Do zestawienia na razie nie zakwalifikował się serwis Google+, który jednak sukcesywnie zyskuje użytkowników.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|