Google udostępnił wczoraj nowy gadżet umożliwiający sprawdzanie szans na zwycięstwo i popularność ulubionego kandydata w konkursie Eurowizji.
reklama
Witryna www.google.pl/eurovision pozwala śledzić popularność uczestników konkursu z poszczególnych krajów, mierzoną na podstawie ilości wyszukiwań online.
Dane te przedstawione są na wykresie wraz z aktualizowanym codziennie rankingiem reprezentantów.
Na stworzonej przez Google stronie poświęconej Eurowizji znajdziecie także informacje o tegorocznych uczestnikach konkursu oraz ich wideoklipy. Gadżet można zamieścić na swoim blogu lub stronie WWW.
Polska kandydatka, Lidia Kopania, zajmuje obecnie trzecie miejsce od dołu listy.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*