Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Google udostępnił wczoraj nowy gadżet umożliwiający sprawdzanie szans na zwycięstwo i popularność ulubionego kandydata w konkursie Eurowizji.

robot sprzątający

reklama


Eurovision Song Contest 2009 w Google
fot. - Eurovision Song Contest 2009 w Google
Witryna www.google.pl/eurovision pozwala śledzić popularność uczestników konkursu z poszczególnych krajów, mierzoną na podstawie ilości wyszukiwań online.

Dane te przedstawione są na wykresie wraz z aktualizowanym codziennie rankingiem reprezentantów.

Na stworzonej przez Google stronie poświęconej Eurowizji znajdziecie także informacje o tegorocznych uczestnikach konkursu oraz ich wideoklipy. Gadżet można zamieścić na swoim blogu lub stronie WWW.

Polska kandydatka, Lidia Kopania, zajmuje obecnie trzecie miejsce od dołu listy. 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

AdAction - reklamy dla graczy

Źródło: Google