Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Eurotel zyskuje dzięki rebrandingowi T-Mobile

15-11-2011, 19:33

Spółka zwiększyła zysk netto w III kwartale o ponad 7 proc., a narastająco o 18 proc.

robot sprzątający

reklama


Eurotel SA, spółka obsługująca sieć prawie 300 salonów sprzedaży operatorów T-Mobile i Play, zaprezentowała swoje wyniki finansowe za III kwartał 2011 roku. Skonsolidowany zysk netto przypadający dla jednostki dominującej wzrósł o ponad 7 proc., natomiast skonsolidowane przychody spółki wzrosły o 15 proc. W IV kwartale Grupa oczekuje jeszcze lepszych rezultatów w związku ze świątecznymi ofertami promocyjnymi operatora T-Mobile i Play.

Narastająco zysk netto spółki wzrósł aż o 18 proc. rok do roku – do 5,099 mln zł po III kwartale 2011 r., wobec 4,317 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego. Przychody narastające Grupy Eurotel wzrosły natomiast o 4 proc. - wyniosły 83,724 mln zł po III kwartale 2011 roku, wobec 80,462 mln zł po III kwartale roku ubiegłego.

Na dobry wynik wpłynęły m.in. czynniki związane z rebrandingiem T-Mobile, kontynuacją optymalizacji własnej sieci sprzedaży oraz zwiększeniem skali działania spółki zależnej Viamind – mówi Tomasz Basiński, Wiceprezes Zarządu Eurotel SA – Mamy też już wstępne sygnały świadczące o tym, że bardzo dobry dla spółki powinien być IV kwartał. Dodam jeszcze, że Zarząd Spółki rozważa możliwość podania prognozy dotyczącej wyniku Grupy za cały 2011 rok. Dla przypomnienia wypracowany zysk netto Grupy wyniósł za 2010 rok prawie 7 mln zł.

Czytaj także: Polacy kojarzą już sobie markę T-Mobile

Według oceny zarządu Eurotel SA znaczący wpływ na wyniki IV kwartału będą miały świąteczne oferty promocyjne wprowadzane przez operatorów T-Mobile i Play. Pozytywne ich przyjęcie przez klientów powinno przekładać się na dalszy wzrost sprzedaży i realizację planów Eurotel SA.

- Ostatni kwartał roku to także okres tradycyjnie zwiększonej sprzedaży związanej nie tylko z nowymi ofertami na usługi, ale również wzmożonymi zakupami szczególnie w okresie świątecznym. Dzięki temu historycznie wyniki II półrocza były dla naszej spółki zawsze znacznie lepsze od I półrocza - dodaje Tomasz Basiński.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *