Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Era z f@kturą na e-mail

02-07-2010, 15:45

Era umożliwia klientom odbieranie f@ktury na skrzynce e-mail. Jeśli klient zdecyduje się na tę opcję, w nagrodę dostanie 60 bezpłatnych minut.

robot sprzątający

reklama


F@ktura na e-mail to nowa usługa wprowadzona w sieci Era. Dzięki niej klienci indywidualni będą otrzymywali bezpłatnie na wskazany adres e-mailowy obraz faktury jako załącznik w formacie PDF. To rozwiązanie jest rozwinięciem znanej i popularnej wśród abonentów usługi f@ktura, która pozwala na dostęp do elektronicznego obrazu faktury po zalogowaniu na stronie www.era.pl.

>> Czytaj też: "E-faktury przynoszą oszczędności firmie"

Sonda
Korzystasz z e-faktur?
  • Tak
  • Mam taki zamiar
  • Nie
  • Wolę tradycyjne faktury
  • Nie korzystam z poczty elektronicznej
wyniki  komentarze

Dotychczas skorzystało z f@ktury kilkaset tysięcy użytkowników, zastępując nią tradycyjną fakturę papierową. Teraz klienci mogą mieć dostęp do f@ktury nie tylko na stronie internetowej, ale również w skrzynce odbiorczej swojej własnej poczty elektronicznej.

Jeżeli abonent wcześniej nie korzystał z f@ktury, to po aktywowaniu usługi f@ktura na e mail będzie przez sześć kolejnych miesięcy otrzymywał 10 bezpłatnych minut do wykorzystania na komórkowe numery Era i Heyah.

>> Czytaj też: Kampania TP: Ryś, Wiewiórka i Jeż apelują, by korzystać z e-faktur

Równolegle z e-mailową f@kturą klient co miesiąc może otrzymywać bezpłatny SMS z informacjami o wysokości i terminie płatności faktury. Oryginały faktur będą natomiast w dalszym ciągu przechowywane przez sieć Era i w razie potrzeby klient może w każdej chwili poprosić o ich przesłanie bez żadnych kosztów.

Więcej informacji o usłudze f@ktura na e-mail na stronie: www.era.pl.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *