Mood Media Corporation wraz z Universal Music wprowadziła na rynek nowy katalog muzyczny „Ear Candy”. Dzięki temu nadawanie muzyki przez firmy w lokalach publicznych, będąc całkowicie legalnym rozwiązaniem, zapewni odtwarzającym bezpieczeństwo w kwestii praw autorskich.
reklama
Mood Media zaprezentowała w swojej ofercie dostęp do ekskluzywnego katalogu muzycznego Universal Music. „Ear Candy” zawiera kompozycje utalentowanych twórców oraz producentów, którzy na co dzień pracują z takimi gwiazdami, jak Mariah Carey, Rihanna, Beyonce, Justin Timberlake i wieloma innymi.
Zaletą korzystania z utworów z katalogu „Ear Candy” jest odciążenie klientów Mood Media z odprowadzania jakichkolwiek składek na poczet organizacji praw autorskich. Tantiemy zostaną pobrane bezpośrednio przez Mood Media, a ich koszt będzie niższy o ok. 40-60 procent od standardowych opłat na rzecz organizacji praw autorskich.
- Stworzyliśmy wyjątkową kompilację różnorodnych gatunków muzycznych o najwyższej jakości dźwięku. „Ear Candy” to dopasowane brzmienia, zupełnie świeże i nowe na rynku – mówi Alexandra Potrykus, dyrektor ds. sprzedaży Mood Media w Polsce. Posiadamy szeroki wybór nurtów muzycznych, które pozwolą doskonale oddać profil naszych klientów, działających na rynku B2B oraz B2C. Wierzymy zarazem, że pomogą im w podniesieniu efektywności sprzedaży oraz wprowadzą unikalny klimat do ich lokali - dodaje.
Kolejnym nowatorskim produktem na rynku marketingu sensorycznego w Polsce jest stworzenie własnej bazy utworów muzycznych, tzw. repertuaru bezpośrednio licencjonowanego. Propozycje umieszczone w tej kompilacji nie figurują w bazach organizacji praw autorskich, a co za tym idzie z tytułu ich nadawania nie odprowadza się składek do tychże organizacji.
- Nasza obecna oferta pozwoli firmom handlowym, usługowym, centrom biznesowym, a także hotelom, restauracjom i zwykłym sklepom na wprowadzenie nowatorskich rozwiązań wpływających na jakość sprzedaży w niższej cenie. Jest to unikatowa metoda stosowana tylko przez nas na polskim rynku. Pomysł ten zaczerpnęliśmy z krajów Europy Zachodniej, gdzie świetnie się sprawdza – tłumaczy Alexandra Potrykus.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|