Według analiz prowadzonych przez Pocztę Polską, Polacy coraz częściej korzystają z możliwości odesłania zakupionego towaru. W ciągu ostatnich jedenastu miesięcy placówki pocztowe zrealizowały o 92% więcej e-zwrotów niż w ubiegłym roku. Zwiększa się również liczba sklepów, które pozwalają swoim klientom na tego typu działania. Czy więc nietrafiony prezent możemy odesłać bez konsekwencji finansowych? W jakim terminie należy dokonać zwrotu towaru, by został on zaakceptowany przez e-sklep?
reklama
W ramach programu Allegro SMART! możliwy jest bezpłatny zwrot zakupionego artykułu, na który klient z reguły ma 14 dni, licząc od momentu odebrania przesyłki. Przed odesłaniem towaru należy każdorazowo upewnić się czy sprzedający na Allegro.pl przewiduje taką możliwość i w jakim terminie należy dokonać zwrotu. Formularz zwrotów znajduje się w zakładce „kupione” na koncie klienta. Należy go wypełnić, wybrać sposób dokonania zwrotu i udać się z wydrukowaną etykietą i paczką do wybranej placówki pocztowej (nie dotyczy Agencji Pocztowych).
W ramach zwrotu towarów kupionych poza platformą Allegro.pl, Poczta Polska oferuje trzy rozwiązania, które e-sklep może zaproponować swoim klientom:
Warunki zwrotów zależne są od zapisów umowy sprzedawcy z Pocztą Polską. Do dyspozycji klienta chcącego odesłać towar przygotowany jest interaktywny formularz eZwrotów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|