Wśród kanałów obsługiwanych od 1 sierpnia przez agencję Dobra Communications znajdą się: stacje dziecięce (Nickelodeon, Nick Jr), młodzieżowe (Viva, MTV, MTV Live HD) oraz rozrywkowe (Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!).
reklama
Agencja została wyłoniona w drodze przetargu. W ramach nawiązanej współpracy będzie odpowiadać za wsparcie poszczególnych kanałów z grupy MTV Networks Polska w zakresie obsługi konsumenckiej, w tym za działania promocyjne związane z markami grupy.
MTV Networks Polska nadaje program telewizyjny oraz zarządza witrynami internetowymi i przedsięwzięciami multimedialnymi następujących marek: MTV Polska, VIVA Polska, Comedy Central Polska, Comedy Central Family, Viacom Blink!, Nickelodeon Polska, Nick Jr., MTV Live HD oraz europejskich kanałów MTV European, VH1 European i VH1 Classic European. MTV Networks Polska odpowiada za stacje należące do MTV Networks International w regionie CEE1 (kraje nadbałtyckie, Ukraina). Globalnie firma należy do jednej z największych na świecie platform mediowych - grupy VIACOM.
Dobra Communications specjalizuje się w działaniach PR i marketingowych - obejmujących również internet i nowe media - z szeroko pojętego sektora rozrywkowego (film, muzyka, telewizja, gry komputerowe) oraz branży modowej i FMCG. Do klientów agencji należą m.in. Universal Networks International, Chello Central Europe, European Licensing Company, Rokket Music (Poland…Why Not?). W portfolio Dobrej znajdują się także następujące projekty: Orange Warsaw Festival, Szczecin Rock Festival, Audioriver, BMW Jazz Club, Magiczna Muzyka Disneya, Max Mara dla MplusM, wybrane projekty The Walt Disney Company i in.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*