Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dni Internetowej Rewolucji w kolejnych miastach

03-03-2011, 15:44

Już 10 marca w Poznaniu, 22 marca na Śląsku i 5 kwietnia w Gdańsku odbędą się dni Internetowej Rewolucji. Przedsiębiorcy i studenci dowiedzą się, jak zaistnieć w internecie.

robot sprzątający

reklama


Internetowa Rewolucja to akcja mająca na celu zachęcenie polskich przedsiębiorców do aktywnej obecności w internecie.

>> Czytaj też: Internetowa Rewolucja przyciąga przedsiębiorców

Sonda
Czy twoja firma istnieje w sieci?
  • Tak, ma stronę WWW
  • Tak, ale ciężko ją znaleźć
  • Nie, nie ma na to funduszy
  • Nie, nie wiem jak to zrobić
  • Nie mam firmy/nie pracuję
wyniki  komentarze

W ramach Internetowej Rewolucji każda mała i średnia firma w Polsce może za darmo zarejestrować adres internetowy (domenę), stworzyć pierwszą stronę internetową, umieścić wizytówkę na internetowych mapach, wypróbować kampanię reklamową w sieci oraz dowiedzieć się więcej o obecności online i efektywnym wykorzystaniu internetu w swojej działalności.

Do tej porty Dni Internetowej Rewolucji odbyły się we Wrocławiu i Krakowie w listopadzie ubiegłego roku.

Według ostatnich badań Millward Brown SMG/KRC ponad 40% polskich firm nie istnieje w sieci, choć 89% przedsiębiorców deklaruje korzystanie z sieci w celach biznesowych. Tymczasem 41% przedsiębiorców, aby zaistnieć w sieci, potrzebowałoby tylko kogoś, kto poprowadzi ich za rękę.

>> Czytaj też: E-commerce, czyli jak zacząć biznes w sieci

Organizatorami akcji są Google, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan i home.pl, patronat nad Internetową Rewolucją objęło Ministerstwo Gospodarki. Udział w akcji jest bezpłatny, wymaga jednak wcześniejszej rejestracji na stronie: www.dnirewolucji.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Google Polska