Swoje wyniki finansowe przedstawiła Telefonia Dialog. Jej przedstawiciele zwracają uwagę na wysoką dynamikę przychodów (115,3% wobec analogicznego okresu 2007 roku) i mówią, że to to wynik ubiegłorocznych inwestycji oraz aktywności w zakresie pozyskania nowych klientów, przede wszystkim w oparciu o infrastrukturę TP (WLR).
Przychody Telefonii Dialog w pierwszym półroczu 2008 roku stanowiły 278,9 mln zł (w I półroczu 2007 r. było to 241,8 mln zł). Wynik na działalności operacyjnej wyniósł -13,5 mln zł (27,3 mln zł w I półroczu 2007 roku). Wynik EBITDA osiągnięto w wartości 42,7 mln zł (75,5 mln zł w I półroczu 2007 roku). Wynik netto wyniósł -16,1 mln zł ( 24,3 w I półroczu 2007).
Pod koniec czerwca 2008 roku w Telefonii Dialog dzwoniło 395,9 tys. linii dzwoniących – spadek potwierdza powszechną na rynku tendencję rezygnacji klientów indywidualnych z telefonu stacjonarnego.
Dynamicznie rozwija się natomiast baza klientów, którym Dialog świadczy usługi głosowe na bazie sieci TP. Na koniec czerwca 2008 roku spółka posiadała 131,3 tys. aktywnych linii dzwoniących WLR oraz 9669 klientów prefiksowej usługi głosowej 1011.
Spółka konsekwentnie buduje bazę klientów internetowych. Na koniec czerwca 2008 roku posiadała 124,5 tys. abonentów internetowych, w tym 6,1 tys. użytkowników usługi BSA (na bazie sieci TP).
W I kwartale 2008 roku rozpoczęto również sprzedaż nowej usługi – cyfrowej telewizji w ramach pakietu DIALOGmedia, w skład którego obok IPTV wchodzi wideo na żądanie, szerokopasmowy internet i telefonia stacjonarna.
Telefonia Dialog pracuje również nad uruchomieniem usług telefonii komórkowej jako operator wirtualny (MVNO) w pierwszej połowie przyszłego roku. Usługa telefonii komórkowej będzie w pierwszym etapie skierowana do własnej bazy klienckiej i pojawi się jako kolejna usługa w pakiecie. Spółka pracuje obecnie nad nową strategią, która ma zostać przedstawiona jesienią.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*