Hostingowa oferta operatora skierowana jest do klientów biznesowych, którzy mają duże wymagania z zakresu dostępności danych przechowywanych na dysku, ale nie mają możliwości technicznych pozwalających na uruchomienie usługi na własnej platformie.
Usługa hostingu od Dialogu dostępna jest w dwóch wersjach: podstawowej i rozszerzonej.
W wersji podstawowej klient może wybrać jeden z czterech wariantów usługi hostingowej w zależności od powierzchni dyskowej (2, 5, 10, 20 GB). Ma zagwarantowany całodobowy system backupu pozwalający na odzyskanie kopii danych do 7 dni wstecz.
Operator oferuje ochronę antywirusową i antyspamową. Limit transferu danych nałożony jest tylko na połączenia wychodzące. Połączenia przychodzące nie mają żadnych ograniczeń. Każdy użytkownik korzystający z usługi ma zapewnione wsparcie techniczne. Można bezpłatnie testować usługę przez 14 dni.
Rozszerzona wersja usługi jest wzbogacona o funkcjonalność dodatkową na podstawie indywidualnych ustaleń z klientem. Abonent może wybierać spośród takich funkcjonalności, jak: pozycjonowanie stron, dzierżawa serwera, na którym będą utrzymywane wyłącznie usługi danego klienta czy rejestracja domeny.
Więcej informacji dostępnych jest u doradców biznesowych Dialogu, w TeleCentrum operatora (801 703 000 lub 71 791 05 74) oraz na stronie dialog.pl.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*