Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Demand Media zapowiada poprawę wyników

17-02-2012, 16:33

Firma Demand Media znana z tworzenia tzw. farm treści zapewniła inwestorów o tym, że wkrótce poprawi swoje wyniki. Niedawne zmiany w algorytmie wyszukiwarki Google nie ułatwią jednak tego zadania.

Demand Media wkroczyło na giełdę już w ubiegłym roku, jednak od tej pory nie miało dla swoich akcjonariuszy dobrych informacji. Niedawno firma opublikowała raport roczny, w którym poinformowała o stracie netto.

Czytaj także: YouTube inwestuje w materiały wysokiej jakości

- Spodziewamy się poprawy wyników rok do roku - powiedział Charles Hilliard z Demand Media. Kondycja finansowa spółki ma się poprawiać już od drugiego kwartału, co jednak nie będzie zadaniem łatwym, biorąc pod uwagę kolejne zmiany w wyszukiwarce Google, które zwykle niekorzystnie wpływały na wyniki firmy.

Demand Media zapewnia, że ubiegłoroczna strata związana była z inwestycją w rozwój platform wykorzystywanych do publikowania treści. Dla witryn korporacji pisze ponad 13 tysięcy freelancerów, których teksty oraz materiały wideo pojawiają się m.in. na stronach eHow, LiveStrong czy USAToday.com.

- Potrzebujemy więcej materiałów wideo, które wydają się tym, czego najbardziej poszukują obecnie reklamodawcy i klienci - powiedział Hilliard. Pod koniec ubiegłego roku przedstawiciele firmy informowali również, że zamierzają położyć większy nacisk na jakość tekstów publikowanych w ich witrynach.

Czytaj także: Aktualizacja algorytmu Panda w wyszukiwarce Google


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING