Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Demand Media chce lepszej jakości tekstów

10-10-2011, 15:43

Firma prowadząca wiele witryn, które okrzyknięte zostały "farmami treści", zapowiada nadchodzące zmiany.

Jak dowiedział się Business Insider, Demand Media wysłało swoim autorom e-maila, w którym informuje o zaktualizowanym planie podboju sieci. Dla wielu użytkowników, którzy dostarczali treści, może to oznaczać utratę źródła dochodów.

Czytaj także: YouTube inwestuje w materiały wysokiej jakości

- Nasza baza eHow.com jest tak wszechstronna, że dostrzegliśmy okazję, by zmienić nieco nastawienie i tworzyć w przyszłości nieco inne treści - napisało Demand Media w liście do swoich użytkowników. Firma chce zaoferować internautom materiały z mniej popularnych działów, a także w innych formatach, jak wideo czy slajdy.

Jak przyznała firma "oznacza to, że w najbliższej przyszłości będziemy mieć mniej zadań dla użytkowników". Warto zaznaczyć, że internauci otrzymywali pieniądze za przesyłane przez siebie materiały. Przedstawicielka firmy zapewnia mimo wszystko, że Demand Media wciąż jest jedną z największych firm tego typu na świecie, a zapowiedziane działania mają na celu wyłącznie podniesienie jakości wydawanych przez nią stron.

Na początku miesiąca Google zaktualizował swój algorytm Panda, który miał rozprawić się z farmami treści, jak również docenić materiały wysokiej jakości. Okazało się, że po wprowadzeniu nowości ucierpiało także wiele znanych witryn, a w wynikach wyszukiwania zyskały przede wszystkim projekty związane z Google'em.

Czytaj także: Aktualizacja algorytmu Panda w wyszukiwarce Google


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Business Insider