Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Deklaracja Warszawska - kolejny krok w walce z piractwem

13-11-2018, 15:54

34 międzynarodowe i lokalne organizacje, instytucje i firmy zadeklarowały chęć współpracy na rzecz walki z piractwem internetowym w odpowiedzi na globalizację przestępczości online. Zarys Deklaracji powstał podczas International Content Protection Summit – konferencji, która odbyła się w dniach 18-19 października br. w Warszawie.

robot sprzątający

reklama


Deklaracja Warszawska podkreśla wagę i rolę współpracy pomiędzy organizacjami, instytucjami, organami rządowymi i firmami znajdującymi się w różnych państwach na rzecz zwalczania piractwa internetowego. Wyraża chęć wymiany najlepszych praktyk i doświadczeń w celu tworzenia i popularyzacji skutecznych metod zwalczania piractwa internetowego, w tym m.in. działań prawnych, podejścia „follow the money”, a także różnych inicjatyw edukacyjnych.

Uczestnicy konferencji International Content Protection Summit omówili specyfikę i skalę piractwa w poszczególnych krajach oraz obecne sposoby przeciwstawiania się temu procederowi. Dzielili się doświadczeniami, omawiali przykłady międzynarodowych akcji, a także prawne i operacyjne aspekty działań, w tym współpracę z rynkiem reklamowym i pośrednikami płatności w celu ograniczenia nielegalnego obrotu treściami wideo, blokowanie nielegalnych stron internetowych, działania edukacyjne, inicjatywy uwrażliwiające na problem naruszeń praw własności intelektualnej.

W ICPS wzięło udział 120 przedstawicieli organizacji, instytucji i firm z całej Europy, a także innych kontynentów - z Belgii, Danii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Łotwy, Niemiec, Szwajcarii, Rosji, Serbii, Ukrainy, Wielkiej Brytanii, Włoch, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Stanów Zjednoczonych.

Źródło: Stowarzyszenie Sygnał


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *