Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Otrzymywanie drogą e-mailową niechcianej korespondencji reklamowej od TP SA to temat jednego z listów, jaki w listopadzie trafił do redakcji Dziennika Internautów. Próbowaliśmy wyjaśnić tę sytuację wielokrotnie, kontaktując się z TP SA, jednak dopiero dziś otrzymaliśmy odpowiedź od operatora.

Opisywana sytuacja miała miejsce pomimo zakończenia wszelkich umów z operatorem przeszło 3 lata temu. Przypomnijmy, że Czytelnik DI próbował własnoręcznie usunąć swój adres e-mail z subskrypcji, jednak okazało się to niemożliwe. By to zrobić należało skorzystać z opcji "Ustawienia konta" dostępnej po zalogowaniu się na swoje konto w serwisie internetowym TP. Niestety nasz Czytelnik nie pamiętał hasła dostępu, natomiast by skorzystać z opcji przypomnienia hasła należało... posiadać numer ewidencyjny w TP.

Dziennik Internautów próbował wyjaśnić sprawę w TP S.A. Pytaliśmy m.in. o przyczyny zaistniałej sytuacji, czy opisywany problem może dotyczyć większej liczby klientów oraz w jaki sposób zrezygnować z subskrypcji, nie będąc już klientem TP S.A. Pomimo wykonania kilkudziesięciu telefonów oraz wysłania kilkunastu e-maili do biura prasowego operatora, redakcji DI udało się jedynie uzyskać przeprosiny dla naszego Czytelnika oraz zapewnienie, że jego adres zostanie usunięty z bazy danych TP. Tak też się stało.

TP: będzie łatwiej zrezygnować z subskrypcji

Dziś do Dziennika Internautów przyszedł e-mail w opisywanej sprawie. W dalszym ciągu nie otrzymaliśmy odpowiedzi na zadane pytania, jednak operator zadeklarował zmiany. W liście czytamy, iż TP SA obecnie wprowadza poprawki w portalu, pozwalające na wypisanie się z subskrypcji bez konieczności logowania. Biuro prasowe zaznacza również, że zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych można cofnąć, składając odpowiednie oświadczenie w dowolnej placówce TP.

Poniżej przedstawiamy treść oświadczenia z biura prasowego TP:

Adres naszego byłego klienta TP, który nie chce już otrzymywać informacji handlowych od naszej firmy, został usunięty z naszej bazy. Przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z tej sytuacji. Zmiany, które wprowadzamy w tej chwili na naszym portalu, sprawią, że w najbliższej przyszłości klienci będą mogli wyrejestrować się z listy mailingowej bez konieczności logowania się do portalu. Przypominamy jednocześnie, że zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych klienci mogą cofnąć również w inny sposób, np. składając odpowiednie oświadczenie w którejkolwiek z placówek TP.

Niemniej, by podobne sytuacje nie powtarzały się, staramy się - w miarę możliwości - usuwać z listy mailingowej adresy osób, które nie są już naszymi klientami i z jakichkolwiek przyczyn nie usunęły samodzielnie swojego adresu z listy wysyłkowej.

Więcej na opisywany temat w artykule: TP SA spamuje skrzynki byłych klientów?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DI24.pl