Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Mocno wierzą w pomysłowość internautów i chcą przyciągnąć do siebie najbardziej twórczych z nich. Nowe polskie wydawnictwo uruchomiło właśnie w internecie konkurs na poszukiwanie nazwy, która najlepiej odda charakter publikowanych przez nich książek. Firma chce zbadać przy okazji gotowość polskich internautów do udziału w podobnych projektach.

Zdaniem założycieli wydawnictwa Flashbook.pl słowo "poradnik" nie oddaje w pełni charakteru książek, które chcą publikować. Stąd też pomysł na oddanie inicjatywy w ręce internautów, w postaci akcji prowadzonej na stronie CoWKieszeni.pl, której zwycięzca zdobędzie 1000 zł za jedno idealnie dobrane słowo określające publikacje firmy.

Jak wyjaśnił Dziennikowi Internautów Norbert Kilen z Flashbook.pl, celem przedsięwzięcia jest nie tylko znalezienie idealnej nazwy, ale również nawiązanie kontaktu i ewentualna rekrutacja osób twórczych, gotowych dzielić się z wydawnictwem swoimi pomysłami oraz gotowych pomagać w ocenie i rozwoju nowych projektów firmy.

Przedstawiciele firmy wierzą, że taka forma konsultacji z potencjalnymi odbiorcami książek ma sens i może przynieść interesujące rezultaty. Są również ciekawi gotowości polskich internautów do udziału w podobnych projektach - liczą, że w konkursie uda im się zabrać co przynajmniej kilkadziesiąt propozycji nazw.

Dzięki temu przedsięwzięciu Flashbook.pl chce zgromadzić kilka, kilkanaście osób, które miałyby tworzyć wirtualną grupę doradczą firmy. Członkowie tej grupy otrzymywaliby wynagrodzenia za udzielanie rad w w kwestiach związanych z różnymi decyzjami wydawnictwa, np. wyborem tytułów, projektów okładek, haseł reklamowych itp.

Wydawnictwo powstało w maja br. roku i organizuje swoje działania promocyjne przede wszystkim poza internetem, który nie jest głównym polem działań Flashbook.pl. Mimo to, zdecydowano się na nową formę promocji, gdyż to właśnie internauci należą do najczęściej i najwięcej czytających grup społecznych - pisze w e-mailu do Dziennika Internautów Norbert Kilen. Jego zdaniem Sieć daje olbrzymie możliwości i wielkim błędem byłoby z nich rezygnować.

Swoje pomysły na nazwę można zgłaszać na stronie CoWKieszeni.pl przez najbliższe 2 miesiące - do 10 lutego 2008 r. Po tym czasie, na wspomnianej witrynie zostanie ogłoszona lista najlepszych propozycji oraz będzie wskazana jedna, którą wybiorą członkowie specjalnej komisji powołanej przez organizatora.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *