Czego szukali Polacy w 2011 roku? (wideo)

15-12-2011, 22:25

W 2011 roku hasłem najszybciej zyskującym na popularności był kwejk, wśród wyszukiwanych osób - Adele, a pierwszą Polką na liście okazała się Maja Sablewska.

Google prezentuje Zeitgeist 2011, czyli doroczne zestawienie haseł najczęściej wpisywanych oraz najszybciej zyskujących na popularności w wyszukiwarce Google w Polsce i na świecie w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Jest ono spojrzeniem na miniony rok ze zbiorowej perspektywy zainteresowań internautów, a jednocześnie swoistym barometrem najważniejszych wydarzeń i najgorętszych trendów.

W Polsce w 2011 roku hasłem najszybciej zyskującym na popularności był „kwejk”, czyli serwis satyryczny tworzony przez internatów. Na kolejnej pozycji znalazła się gra komputerowa „minecraft”, którą pasjonują się fani budowania i tworzenia wirtualnego świata. Wśród wyszukiwanych osób najbardziej rosło zainteresowanie Adele, a pierwszą Polką na tej liście okazała się Maja Sablewska.

Wyszukiwania najszybciej zyskujące na popularności w Polsce w 2011 roku:

1. kwejk
2. minecraft
3. facebook.pl
4. spis powszechny
5. x factor
6. sala samobójców
7. przepis na życie
8. prosto w serce
9. tablica.pl
10. adele

W 2011 roku światowe rankingi w kategorii najszybciej zyskujących na popularności haseł otwiera Amerykanka Rebecca Black z piosenką „Friday”.

Hasła najszybciej zyskujące na popularności w 2011 roku na świecie:

1. rebecca black
2. google+
3. ryan dunn
4. casey anthony
5. battlefield 3
6. iphone 5
7. adele
8. 東京 電力(TEPCO) [Elektrownia jądrowa w Tokio]
9. steve jobs
10. ipad 2

Światowe i polskie listy popularnych haseł można znaleźć na stronie internetowej: www.googlezeitgeist.com/pl


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie

RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Czerwiec 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930