W 2011 roku hasłem najszybciej zyskującym na popularności był kwejk, wśród wyszukiwanych osób - Adele, a pierwszą Polką na liście okazała się Maja Sablewska.
reklama
Google prezentuje Zeitgeist 2011, czyli doroczne zestawienie haseł najczęściej wpisywanych oraz najszybciej zyskujących na popularności w wyszukiwarce Google w Polsce i na świecie w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Jest ono spojrzeniem na miniony rok ze zbiorowej perspektywy zainteresowań internautów, a jednocześnie swoistym barometrem najważniejszych wydarzeń i najgorętszych trendów.
W Polsce w 2011 roku hasłem najszybciej zyskującym na popularności był „kwejk”, czyli serwis satyryczny tworzony przez internatów. Na kolejnej pozycji znalazła się gra komputerowa „minecraft”, którą pasjonują się fani budowania i tworzenia wirtualnego świata. Wśród wyszukiwanych osób najbardziej rosło zainteresowanie Adele, a pierwszą Polką na tej liście okazała się Maja Sablewska.
1. kwejk
2. minecraft
3. facebook.pl
4. spis powszechny
5. x factor
6. sala samobójców
7. przepis na życie
8. prosto w serce
9. tablica.pl
10. adele
W 2011 roku światowe rankingi w kategorii najszybciej zyskujących na popularności haseł otwiera Amerykanka Rebecca Black z piosenką „Friday”.
1. rebecca black
2. google+
3. ryan dunn
4. casey anthony
5. battlefield 3
6. iphone 5
7. adele
8. 東京 電力(TEPCO) [Elektrownia jądrowa w Tokio]
9. steve jobs
10. ipad 2
Światowe i polskie listy popularnych haseł można znaleźć na stronie internetowej: www.googlezeitgeist.com/pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|