Ten rok jest dla nas udany – mówią zgodnie przedstawiciele towarzystw ubezpieczeniowych, które sprzedają swoje produkty przez telefon i internet. Jeśli tempo wzrostu utrzyma się, to w przyszłym roku wartość rynku direct może osiągnąć 1 mld zł.
reklama
Największy udział w rynku ma nadal najstarsze polskie towarzystwo działające w modelu direct – Link4. Do końca trzeciego kwartału sprzedało ono polisy o wartości 174 mln zł. Był to wynik nieznacznie słabszy od tego, jaki osiągnęło rok temu (182 mln zł). To pozwala sądzić, że ubezpieczyciel, który pod koniec ubiegłego roku przeszedł restrukturyzację i miał problemy z rentownością portfela, najgorszy okres ma już za sobą.
Pozostałe directy dynamicznie zwiększają sprzedaż. Wicelider rynku – Axa Direct – po trzech kwartałach miał 125 mln zł przypisu z ubezpieczeń komunikacyjnych. Natomiast tuż pod progiem 100 mln zł sprzedaży lokują się Liberty Direct i Aviva Direct. (...) Rośnie także sprzedaż na platformie internetowej należącej do BRE Ubezpieczenia. Z tego kanału sprzedaży ubezpieczyciel miał po trzech kwartałach tego roku 64 mln zł składek.
Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Coraz chętniej kupujemy ubezpieczenia komunikacyjne przez internet
Mariusz Gawrychowski
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*