Czy można połączyć interesy dużych i małych wydawców treści i zachęcić ich do współpracy? Przemysław Żyła z Netsprint przekonuje, że tak, prezentując najnowszą usługę Content Stream. Ci pierwsi mogą skorzystać na wzroście ruchu, ci drudzy mogą liczyć na dodatkowe przychody za przekierowywanie ruchu do dużych. Oficjalny start usługi już 14 listopada, tymczasem zapraszamy do obejrzenia krótkiego wywiadu na temat Content Stream.
reklama
Content Stream umożliwia małym wydawcom treści, np. blogerom, wstawianie na swoje strony boksu z linkami do artykułów z innych stron. Wygląda to mniej więcej jak boksy Google Adsense. Linki do artykułów w boksie dobierane są na podstawie treści artykułów (czyli kontekstowo), tak by korespondowały ze sobą. Wydawcy zarabiają na kliknięciach, natomiast korzyść, jaką mają dostawcy treści (płacący za kliknięcia w ich artykuły), to zwiększanie zasięgu i ruchu na swoich stronach poprzez docieranie do osób zainteresowanych danych daną tematyką, a nie wstawianie linków do artykułów na oślep.
Czy projekt ma szansę powodzenia? Czas pokaże. Szczegóły w wywiadzie poniżej:
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|