Kilka nowych funkcji w sklepach Comarch ma zwiększyć efektywność sprzedaży i ułatwić korzystanie z nich. W efekcie wtyczka pokazuje, jak bardzo zacierają się rynki e-commerce i „f-commerce”.
reklama
iSklep24 Comarch został zintegrowany z systemami Comarch i serwisem Allegro, posiada wbudowane narzędzia promocji. Od kilku dni sklep ma też możliwość integracji z Facebookiem. Rosnąca popularność portalu społecznościowego nie pozostała obojętna wobec nowej wersji sklepu 5.2.
Według danych z serwisu Socialbakers.com już ponad 25 proc. Polaków posiadających dostęp do internetu, czyli 5,63 mln osób, ma swoje konto na Facebooku. Od początku tego roku przyrost zarejestrowanych osób wyniósł 25 proc., co stanowi ok. 1,13 mln nowych użytkowników.
– Powyższe dane kreują oczywisty wniosek – z e-biznesem trzeba dzisiaj być tam, gdzie naturalnie przebywa lwia część internautów – potencjalnych odbiorców produktów i usług – w mediach społecznościowych – zauważa Barbara Molga, Product Manager Comarch iSklep24.
– Będziemy nadal podążać z trendem social commerce. Nowa wersja Comarch iSklep24 ujrzała światło dzienne zaledwie klika dni temu, a nasz zespół produkcyjny już pracuje nad kolejną. W planach mamy kilka kolejnych Facebookowych niespodzianek dla naszych klientów – dodaje ekspert Comarch.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|