Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Podobno jeden obraz wart jest więcej niż tysiąc słów. Dlatego pokazujemy w Dzienniku Internautów wyniki wczorajszej sesji zdjęciowej w warszawskim metrze, gdzie można znaleźć komiksowe dymki informujące, że mamy prawo kopiować książki, ściągać filmy i dzielić się muzyką.

robot sprzątający

reklama


ciąg dalszy...

Mamy prawo dzielić się muzyką

Zakres własnego użytku osobistego obejmuje korzystanie z pojedynczych egzemplarzy utworów przez krąg osób pozostających w związku osobistym, w szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub stosunku towarzyskiego - informuje art. 23 § 2 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Członkom rodziny i swoim znajomym możemy więc przekazywać muzykę nagraną na płycie lub pendrivie, możemy wysyłać ją e-mailem itp.

Jarosław Lipszyc w kampanii Prawo Kultury, fot. Donat Brykczyński, CC BY-SA 3.0

Jarosław Lipszyc (Fundacja Nowoczesna Polska)
fot. Donat Brykczyński, CC BY-SA 3.0

Weronika Czyżewska w kampanii Prawo Kultury, fot. Donat Brykczyński, CC BY-SA 3.0

Weronika Czyżewska (Ogólnopolska Federacja Organizacji Pozarządowych)
fot. Donat Brykczyński, CC BY-SA 3.0

Władysław Majewski w kampanii Prawo Kultury, fot. Donat Brykczyński, CC BY-SA 3.0

Władysław Majewski (redaktor, fizyk, dziennikarz, pionier internetu w Polsce)
fot. Donat Brykczyński, CC BY-SA 3.0

Pozostałe zdjęcia zrobione w ramach kampanii „Prawo Kultury” można zobaczyć na stronie projektu. Niestety, nie wszystkim on przypadł do gustu - Związek Producentów Audio Video (ZPAV) uważa, że to działanie na szkodę artystów. A co Wy myślicie?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: prawokultury.pl