Jak uniknąć pułapek prawnych, prowadząc e-handel w Niemczech? Jak wykorzystać wideo, Snapchat i Instagram do zwiększenia sprzedaży? Jak mierzyć efektywność kampanii? Odpowiedzi poznamy już 29 września podczas III Kongresu eHandlu.
reklama
Kongres eHandlu to 24 prezentacje przygotowane przez praktyków marketingu internetowego i e-commerce oraz niepowtarzalna okazja do networkingu. Na stronie wydarzenia można sprawdzić już pełną agendę oraz listę uczestników kongresu - www.kongres-ehandlu.pl
- Genezą Kongresów eHandlu były ShopCampy - spotkania dla właścicieli sklepów internetowych organizowane w latach 2009-2014 oraz Targi eHandlu (najbliższa IX edycja już 14.10 br.). Jako Fundacja Polak 2.0 chcemy pokazać, że udział w merytorycznej konferencji nie musi kosztować kilka tysięcy złotych i organizować spotkania, podczas których osoby zajmujące się e-handlem będą mogły wymienić się swoimi doświadczeniami - mówi Marek Tomaszewski z Fundacji Polak 2.0.
Kongres eHandlu to idealna okazja, aby spotkać się z liderami rynku i zyskać wszechstronną wiedzę o panoramie dostępnych rozwiązań. Organizatorzy zaprosili prelegentów, którzy reprezentują różne obszary e-handlu, różne branże oraz różne rozmiary prowadzonej działalności. Wszystko po to, aby przedstawić zróżnicowane punkty widzenia przy zachowaniu praktycznego podejścia do prezentowanych problemów.
34% sprzedaży online na świecie dokonywana jest za pomocą urządzeń mobilnych. Smartfony i tablety nie służą już głównie do przeglądania produktów, a są częścią ścieżki zakupowej prowadzącej do konwersji. Nowe technologie przeznaczone dla mobile i możliwości cross-device zmieniają radykalnie marketing online. Wraz ze wzrostem sprzedaży mobilnej, właściciele marek muszą rozumieć, jak dopasować swoje strategie marketingowe pod użytkowników korzystających z kilku urządzeń. Sprawdzimy, jak zmieniają się reguły gry i jak reklamodawcy mogą dopasować się, aby odnieść sukces w świecie mulitscreen.
Facebook w strategii marketingowej e-sklepu stał się elementem oczywistym. Jednak w dobie nowych technologii, ciągłych zmian i powstawania nowych serwisów oraz potrzeb użytkowników musimy zwrócić uwagę na te kanały, w których coraz częściej komunikują się i spędzają czas. Według badań na Instagramie użytkownicy angażują się średnio 15 razy więcej (na 1 publikowany przez markę post), a na Snapchacie 60% z nich jest aktywnych praktycznie codziennie. Czy to chwilowa moda? Jak wykorzystać popularne serwisy do działań marketingowych w e-commerce? Szczegóły przedstawi Katarzyna Młynarczyk z Socjomanii.
- Zastosowanie wideo na karcie produktu zwiększa konwersję do 30%. Klient, oglądając wideo z produktem, którego poszukuje, automatycznie tworzy projekcję siebie jako właściciela, co wpływa znacząco na decyzję o zakupie - mówi Karol Modzelewski z Muse na temat wykorzystania wideo w e-commerce.
Jeśli chodzi o media społecznościowe, to oczywiście należy tu rozgraniczyć prowadzenie działań "sprzedażowych", czyli np. kampanii remarketingowej, od działań związanych z udziałem i budowaniem społeczności. To właśnie te drugie często są analizowane tylko z perspektywy wygenerowanej sprzedaży i oceniane jako nieefektywne. Taką jednowymiarową oceną niestety można zamknąć wiele działań, tłumacząc to brakiem ich efektywności, ale czy chcielibyśmy oceniać na boisku piłkarskim bramkarza pod kątem liczby strzelonych bramek? - zastanawia się Marek Prudel z Militaria.pl
Rejestrując się na Kongres eHandlu, poznasz sprawdzone przepisy na sukces w e-handlu. Wszystkie prezentacje będą nagrywane - jeśli nie uda Ci się zobaczyć ich na żywo, po Kongresie otrzymasz dostęp do nagrań wideo.
III Kongres eHandlu to wydarzenie, które musi znaleźć się w kalendarzu wszystkich zamierzających zwiększyć swoje zyski w 2016 roku! Do zobaczenia 29 września na PGE Narodowym w Warszawie!
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*