Komputronik.pl przystąpił do Programu Ochrony Kupujących Ceneo. Dzięki temu klienci e-sklepu, którzy złożą w nim wizytę za pośrednictwem porównywarki cen, mogą liczyć na rekompensatę do 10 000 zł, jeśli nie otrzymaliby zakupionego towaru lub przysłany produkt różniłby się znacznie od opisanego w ofercie.
O uruchomieniu Programu Ochrony Kupujących Ceneo pisaliśmy w Dzienniku Internautów w zeszłym miesiącu.
- Jako serwis odwiedzany miesięcznie przez miliony Polaków, chcemy dać gwarancję użytkownikom, że zakupy dokonywane za pośrednictwem Ceneo są całkowicie bezpieczne. Pragniemy wskazać, w których sklepach bez obaw mogą dokonywać zakupów - mówi Mariola Berg, Dyrektor Działu Zaufanie i Bezpieczeństwo Ceneo.pl.
Sklepy internetowe objęte nowym programem będą oznaczone specjalnym znaczkiem z motywem parasola (tzw. ikona POK). Aktualnie w programie uczestniczy ponad 200 sklepów internetowych. Koszty rekompensaty za niedostarczenie produktu lub dostarczenie produktu znacznie różniącego się od opisanego pokrywa serwis Ceneo.pl.
- Zaproszenie do programu traktujemy jako wyraz zaufania ze strony Ceneo. Prawdopodobieństwo, że serwis będzie zmuszony do zapłaty, jest w naszym przypadku znikome. W ciągu 12 lat działania na polskim rynku e-commerce zdobyliśmy niezbędną wiedzę o tym, w jaki sposób obsługiwać klientów, aby byli w pełni zadowoleni z zakupów - mówi Piotr Zieliński, Kierownik Komputronik.pl.
Korzystanie z Programu Ochrony Kupujących jest bezpłatne. Program przeznaczony jest dla osób, które do określonego e-sklepu trafiły za pośrednictwem Ceneo. W związku z tym ich przeglądarki internetowe nie mogą mieć wyłączonej opcji „cookie”. Dzięki temu mechanizmowi możliwa jest weryfikacja zakupów dokonanych za pośrednictwem porównywarki cen.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*