Nowoczesne systemy dają pracownikowi w terenie, wyposażonemu w telefon komórkowy, dostęp do tych wszystkich funkcji, jakie do tej pory były dla niego osiągalne tylko wtedy, gdy zasiadał przy swoim komputerze w biurze.
reklama
Zainstalowanie aplikacji klienckiej w aparacie telefonicznym, który zaczyna też odgrywać rolę małego komputera przenośnego, pozwala pracownikowi na dostęp do skrzynki e-mail, do firmowej bazy danych, do poczty głosowej i faksu. Dodatkowo programy zmieniające treść e-maila w plik głosowy, umożliwiając odsłuchiwanie wiadomości tekstowych, co jest szczególnie przydatne w czasie jazdy samochodem.
Dobrej jakości słuchawka staje się wtedy dla niego jednym z narzędzi, jakimi posługuje się w codziennej pracy. Najwygodniejsze są zestawy bezprzewodowe. Dzięki nim użytkownik prowadzi telefoniczną rozmowę, a ponieważ ma dwie ręce wolne, to w tym samym czasie może poszukać jakiegoś dokumentu na półce czy danych w komputerze. Może też oddalić się od bazy telefonicznej nawet o 150 m – mówi Dariusz Rzeszotarski, menedżer polskiego oddziału GN Netcom.
Zestaw słuchawkowy można podłączyć nie tylko do komórki, ale również do telefonu stacjonarnego i do komputera, a także do wszystkich tych urządzeń naraz. W tym ostatnim przypadku użytkownik na małym ekranie zainstalowanym w bazie słuchawki przełącza dotykowo urządzenia, z którymi chce mieć bezprzewodową łączność za pomocą słuchawki.
Więcej na ten temat w Forsal.pl, w tekście pt. Technika ułatwia pracę w biurze i w terenie.
Krzysztof Polak
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*