Dziś rusza cykl warsztatów biznesowych wspierających lokalnych przedsiębiorców. Spotkania pod hasłem "Biznes rusza pełną parą" dedykowane są przedstawicielom mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Celem warsztatów jest edukacja przedsiębiorców w zakresie rozwoju biznesu, odkrycia jego potencjału i przyspieszenia rozwoju firmy.
reklama
Do projektu "Biznes rusza pełną parą" zaproszono ekspertów działających od lat w swojej branży, którzy znają i rozumieją potrzeby sektora MŚP. Ważnym elementem warsztatów jest edukacja w zakresie rozwoju firmy w internecie, ale również możliwość wymiany doświadczeń i integracji lokalnych środowisk przedsiębiorców.
Podczas spotkań w każdym z siedmiu miast uczestnicy mają poznać pomysły na:
- Sektor małych i średnich przedsiębiorstw pełni bardzo ważną rolę w budowaniu krajowego dobrobytu. Duży procent PKB zawdzięczamy właśnie małym firmom. Chcemy pomóc temu sektorowi w rozwoju i odkryciu na nowo własnego potencjału. Stąd pomysł na cykl warsztatów, które mogą być szczególnie przydatne w trudnych czasach dla przedsiębiorców. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się czegoś o możliwościach wypromowania firmy w internecie i zamierzają rozwijać swój biznes - mówi Mateusz Ostachowski z firmy Kompan.pl. Na spotkaniach będziemy przedstawiać konkretne pomysły - dużo praktycznych rozwiązań - dodaje.
Warsztaty odbędą się w Katowicach, Szczecinie, Krakowie, Łodzi, Rzeszowie, Wrocławiu i Sopocie. Pomysłodawcą i głównym organizatorem projektu jest firma Masterlease. Współorganizatorem warsztatów jest Kompan.pl - firma wspierająca przedsiębiorców w zakresie marketingu internetowego. W każdym z miast patronem merytorycznym warsztatów będzie lokalna izba gospodarcza lub instytucja zrzeszająca środowisko lokalnych przedsiębiorców. Dla uczestników wstęp na warsztaty jest bezpłatny.
Więcej informacji na temat projektu i formularz rejestracji: www.biznespelnapara.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Adam Zygadlewicz: Sprzedawanie produktu internetowego tam, gdzie nie ma internetu
|
|
|
|
|
|