Trzeci odcinek „Płacę / nie płacę” to okazja do poznania podstaw bezpieczeństwa i praw konsumenta podczas zakupów.
Twórcy programu przekonują, że bezpieczeństwo podczas zakupów zależy także od zachowań klienta. Konieczne jest, by czytał on wszystkie instrukcje, które napotka po drodze, zapoznał się z regulaminem, a także wybrał odpowiednie hasło. Oczywiście, wykorzystywanie do robienia zakupów publicznych komputerów i nielegalnego oprogramowania jest zachowaniem lekkomyślnym. Kwestie związane z bezpieczeństwem można mnożyć także podczas płatności czy dostawy towaru. Aby poczuć się bezpieczniej, klient może m.in. zweryfikować autentyczność certyfikatu, a także za pośrednictwem strony internetowej sprawdzić, na jakim etapie znajduje się jego przesyłka.
Oszustów nie udaje się całkowicie uniknąć, dlatego dobrze jest sobie uświadomić, jakie mamy prawa podczas zakupów. Wbrew pozorom nie mamy ich mniej, niż podczas zakupów robionych w tradycyjny sposób, choćby dlatego, że możemy oddać rzecz, która po prostu nam się nie podoba. Nie każdego typu towary podlegają jednak zwrotowi. Które nie podlegają i gdzie szukać pomocy w razie problemów? Odpowiedź w poniższym materiale wideo.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|