Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Bankier, Ceneo i CoKupić zachęcają Polaków do oszczędzania

19-10-2009, 12:30

Światowy Dzień Oszczędzania przypada 31 października br. Z tej okazji Bankier.pl, Ceneo.pl i CoKupić.pl zorganizowały wspólną akcję na rzecz wspierania idei oszczędzania wśród Polaków. Akcja jest połączona z konkursem, który ruszył 15 i potrwa do 31 października.

Osoby, które do 30 października prześlą na adres konkurs@ceneo.pl swoje pomysły na oszczędzanie, będą mogły wygrać cenne nagrody. Autor najciekawszego sposobu oszczędzania otrzyma telewizor. Laureaci drugiego i trzeciego miejsca otrzymają karty upominkowe o wartości odpowiednio 500 złotych oraz 200 złotych, które będzie można wykorzystać w sklepie internetowym Redcoon.

W ramach akcji eksperci Bankier.pl na podstronach serwisu publikują codziennie porady dotyczące oszczędzania. Również portale Ceneo.pl i CoKupić.pl uruchomiły specjalne podstrony, umieszczając na nich produkty w korzystnych cenach.

Finał akcji nastąpi 31 października. Lista laureatów konkursu zostanie ogłoszona na stronie głównej tego przedsięwzięcia oraz w elektronicznym wydaniu Przeglądu Finansowego Bankier.pl. Zasady udziału w konkursie dostępne są stronie poświęconej akcji.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *