Prywatni właściciele MDPL sp. z o.o podjęli decyzję o rozszerzeniu grona udziałowców. Audiobooki mają pojawić się na kilka różnych urządzeń, a sprzedaż urośnie o 100% - zapewnia członek Rady Nadzorczej MDPL.
reklama
Obecnie przedstawiciele spółki rozmawiają z funduszem venture capital o potencjalnej inwestycji rzędu 1,5–2 mln zł. Rozważana jest także oferta prywatna do większej liczby udziałowców i debiut na rynku NewConnect. Spółka wykorzysta te środki do dalszego rozwoju platformy sprzedaży i intensyfikacji działań marketingowych.
– Spółka zwiększy w tym roku sprzedaż przynajmniej o 100% i podobne tempo chcielibyśmy utrzymać w przyszłości. Patrząc na wielkość potencjalnego rynku, wycena poniżej 10–12 mln zł byłaby dla nas raczej mało atrakcyjna. Jesteśmy liderem sprzedaży audiobooków w formie plików do pobrania. Chcemy być liderem tego rynku w ogóle, czyli sprzedawać znacznie więcej plików niż sprzedaje się obecnie audiobooków na płytach CD – komentuje Marcin Beme, członek Rady Nadzorczej MDPL Sp. z o.o.
– Dzięki wygodzie korzystania z audiobooków, jaką oferuje nasz serwis, dzięki współpracy z producentami telefonów (Nokia), dzięki współpracy z operatorami GSM (Orange) może stać się to możliwe nawet w ciągu dwóch lat – dodaje przedstawiciel spółki.
MDPL to spółka prowadząca sklep z audiobookami. Planuje ona uruchomienie dedykowanych aplikacji na poszczególne telefony. Inwestycja ma mieć swój skutek głównie w marketingu. Nasza strategia to przybliżyć audiobooki klientom. Chcemy, żeby zakup i słuchanie było wygodne – tłumaczy Beme.
MDPL należy w 50% do spółek Maxioma sp. z o.o i do notowanej na GPW spółki marketingu internetowego K2 Internet SA. Decyzja dotycząca funduszu lub ewentualnego wejścia na NewConnect ma zapaść w ciągu najbliższych tygodni.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*