Bardziej przyjazny interfejs, rozszerzony asortyment, zwiększona elastyczność zarządzania dostawami oraz możliwość korzystania z programu lojalnościowego Skarbonka – to niektóre ze zmian, na jakie liczyć mogą klienci Auchan kupujący online, począwszy od 16 kwietnia br.
reklama
Wdrożenie nowej odsłony platformy zakupowej to pierwszy z etapów działań przewidzianych w ramach partnerskiej umowy Auchan z brytyjską firmą Ocado. W kolejnym etapie uruchomione zostanie ultranowoczesne, zrobotyzowane centrum dystrybucyjne, które wspierać będzie obsługę klientów dzięki unikalnym systemom automatyzacji oraz wykorzystaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w ramach autorskich rozwiązań Ocado Smart Platform.
Rozwój e-biznesu to strategicznie ważny dla nas kierunek rozwoju, dlatego stale inwestujemy w digitalizację naszej sieci, dostosowując nowe rozwiązania do zmieniającego się rynku, potrzeb naszych klientów i ich obsługi w modelu omnichannel – mówi Szymon Turnau, dyrektor Digital & E-commerce w Auchan Polska.
Inteligentna Platforma Ocado to dziś w skali światowej jeden z najbardziej rozbudowanych i zaawansowanych technologicznie pakietów takich rozwiązań. Jej wykorzystanie ma w znaczący sposób wpłynąć na optymalizację procesów i skalowanie biznesu Auchan online. Zdaniem Turnaua przełoży się to na zwiększenie komfortu zakupów i satysfakcji klientów. Dostawy mają być realizowane szybciej i w bardziej elastycznych przedziałach czasowych, przy równoczesnej poprawie kompletności i jakości zamówień.
Rozszerzony zostanie także asortyment produktowy dostępny w sklepie online – już dziś do 20 tys. produktów, a po uruchomieniu centrum dystrybucyjnego nawet do 40 tys.
W nowym sklepie uruchomione zostaną oparte na sztucznej inteligencji funkcje, które dodatkowo wspierać będą klientów podczas zakupów. Inteligentne sugestie będą:
System przypomni także o możliwości zdobycia punktów w ramach programu Skarbonka – teraz udostępnionej również przy zakupach online.
Z kolei obsługę sklepów stacjonarnych z usługą sprzedaży online wspierać będzie rozwiązanie programowe Ocado, które intuicyjnie dostosowuje się do układu każdego ze sklepów, optymalizując proces kompletacji zamówień. Ma się to przełożyć na wzrost jego efektywności i wyższy wskaźnik realizacji zamówień.
Jedne z najbardziej kluczowych zmian, jakie wprowadzone zostaną dzięki rozwiązaniom platformy Ocado, dotyczyć będą zarządzania logistyką ostatniej mili, czyli dostawy do klienta.
Narzędzie ma pozwolić na bieżąco optymalizować trasy pod kątem przejechanych kilometrów, a także dopuszczalnej ładowności samochodów.
Nie mniej istotny będzie aspekt środowiskowy – w efekcie wprowadzonych usprawnień systemu Ocado zmniejszona zostanie emisja CO2 podczas dostaw, czyniąc je bardziej zrównoważonymi.
Z nowej wersji sklepu internetowego Auchan jako pierwsi będą mogli od 16 kwietnia br. korzystać mieszkańcy Bydgoszczy, Torunia i okolic.
Zakończenie sukcesywnej migracji na nową platformę w przypadku pozostałych miast objętych usługą sprzedaży online zaplanowane jest z początkiem lata br., wraz z udostępnieniem jej dla klientów z Warszawy i okolic. Do tego czasu funkcjonować będą równolegle obie wersje e-sklepu Auchan. Klienci będą automatycznie przekierowywani na obsługiwaną w danej lokalizacji wersję po wpisaniu kodu pocztowego.
Aktualnie zakupy internetowe z dostawą do domu transportem własnym Auchan realizowane są już dla klientów 12 aglomeracji w całej Polsce: Bydgoszczy i Torunia, Częstochowy, Katowic, Krakowa, Lublina, Łodzi, Poznania, Rzeszowa, Szczecina, Trójmiasta, Warszawy, Wrocławia i okolic tych miast.
W trakcie migracji nowy sklep będzie funkcjonował dla sukcesywnie dodawanych lokalizacji pod tymczasowym adresem: nowy.auchan.pl. Domyślny adres sklepu internetowego Auchan pozostaje ten sam, tzn.: zakupy.auchan.pl, w obu przypadkach obowiązywać będzie także ten sam regulamin.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Dyrektywa PSD2 a księgowość. Jak wymogi Unii Europejskiej wpływają na prowadzenie rozrachunków
|
|
|
|
|
|