Reklama jest dźwignią handlu i gdyby nie ona, produkty i usługi oferowane na rynku po prostu nie znalazłyby swoich nabywców. Aby był na nie popyt, potrzebnych jest kilka ważnych elementów. Wiarygodny i atrakcyjny przekaz, który zainteresuje odbiorcę. Po drugie korzyść, jaką klient osiągnie z zakupu danego produktu, a po trzecie forma przekazu, który ma go do tego nakłonić.
reklama
Forma przekazu treści reklamowych bardzo się zmieniła, co było spowodowane dopasowaniem komunikatów do oczekiwań odbiorców. Począwszy od billboardów, plakatów, przez reklamę tradycyjną w prasie czy telewizji, a skończywszy na wszechobecnej reklamie w Internecie, każdy z tych środków przekazu zmieniał się aby odpowiadać na oczekiwania odbiorców. Reklama w Internecie to już nie tylko banery reklamowe czy tzw. „wyskakujące okienka” ale również obecność marek w social media, która jest elementem budowania wizerunku danej marki.
Wielkie marki walczą dziś o klienta i żeby go pozyskać muszą korzystać z nowych sposobów jak i kanałów dotarcia. Dlatego też, coraz więcej firm decyduje się na wykorzystanie rozwiązań z obszaru cyfrowej komunikacji, jak nazywa się digital signage.
Dwustronna komunikacja
Digital Signage to rozwiązania, które zyskują coraz większą liczbę zwolenników. Ten termin tylko brzmi skomplikowanie, ale tak naprawdę jest bardzo interesujący. Digital signage wykorzystuje w komunikacji interaktywne urządzenia, do których można zaliczyć infokioski, telebimy czy też stoły multimedialne. Niewątpliwą zaletą digital signage jest jego interaktywność i dwustronność przekazu.
Dynamiczny rynek reklamy zmienia się praktycznie na naszych oczach i wykorzystuje możliwość interakcji pomiędzy reklamodawcą, a odbiorcą treści. Digital signage oferuje reklamodawcom ogromne możliwości, które mogą wykorzystać do promocji swojego przedsiębiorstwa. Jak w praktyce wygląda wykorzystanie digital signage w reklamie? To przede wszystkim ekrany LED i telebimy mobilne. System digital sprawdzi się również podczas prezentacji danej oferty czy usługi, ale również w centrach handlowych czy na ulicach miast i w punktach usługowych.
Można je wykorzystać np. podczas prezentacji – premiery nowego produktu czy też długofalowych akcji promocyjnych. Dynamika przepływu informacji w systemach digital signage umożliwia szybkie i proste dotarcie z takim komunikatem do klienta. Zaletą digital signage jest więc szybkość – przekaz jest od razu transmitowany, nie ma potrzeby np. jego wydruku. Gotowa reklama będzie od razu prezentowana.
Ciekawy przekaz? Tylko z digital signage
Wykorzystanie ekranów LED na wystawie sklepowej? To doskonały pomysł na przyciągnięcie uwagi przechodniów. Prezentowane produkty nakłonią ich do wejścia i zapoznania się z asortymentem. Również i w samym sklepie można zastosować zwykłe wiszące ekrany, jak
i te bardziej interaktywne - dotykowe ekrany LCD i LED. Dlaczego nie wykorzystać wirtualnego doradcy, które może pomóc wyszukać konkretny produkt?
Telebimy informujące można postawić również w centrach handlowych. W jakim celu? Na przykład prezentują one ofertę kilku sklepów naprzemiennie i zachęcają do odwiedzin poszczególnych butików. Atrakcyjna reklama dzięki digital signage to nie tylko ciekawy, wizualny przekaz, ale również wzbudzone zainteresowanie, spowodowane podaniem informacji w atrakcyjnej formie.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Prawie jedna trzecia użytkowników nie robi nic, aby chronić płatności online
|
|
|
|
|
|