Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Associated Press testuje mobilną wersję wkładek reklamowych

07-02-2011, 14:56

Amerykańska agencja prasowa szuka kolejnych źródeł dochodu. Tym razem stawia na nowoczesne urządzenia przenośne.

Associated Press (AP) już od wielu miesięcy eksperymentuje z nowymi formami zarabiania na publikowanych informacjach. Czasem działania były tak zdecydowane, że AP wchodziło w konflikt z gigantami, takimi jak Google.

>>Czytaj także: AP przyzwyczai nas do płatnych, mobilnych newsów?

Sonda
Korzystasz z zakupów grupowych?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Agencja ogłosiła teraz, że będzie sprzedawała reklamy i wyposaży mobilne wersje swoich witryn oraz aplikacji w funkcję iCircular. Poza standardowymi reklamami iCircular ma wyświetlać wkładki z kuponami, które pojawiają się w weekendowych wydaniach gazet.

Reklamodawcy będą mogli zdefiniować swój target poprzez ustalanie kodu pocztowego grupy docelowej, natomiast czytelnicy zyskają możliwość przeglądania produktów oraz dzielenia się najciekawszymi ofertami ze swoimi znajomymi.

Warto zauważyć, że iCircular nie jest osobną aplikacją, lecz jedynie nową usługą działającą w ramach już uruchomionych aplikacji. Choć nie ujawniono jeszcze zbyt wielu szczegółów, wiadomo, że ma również przypominać typowe wkładki reklamowe znane z większości gazet. Jednymi z pierwszych marek, które skorzystają z tego typu promocji, mają być: Target, Kohl’s, Radio Shack i K-Mart.

>>Czytaj także: Associated Press oznakuje wiadomości


Źródło: Yahoo