Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Lojalność w handlu elektronicznym - ankieta

09-05-2006, 09:49

Co może wpływać na lojalność klientów do sklepów internetowych? Odpowiedź na powyższe pytanie zamierza ustalić Piotr Drygas z poznańskiej Akademii Ekonomicznej, który zaprasza wszystkich Czytelników DI do wzięcia udziału w króciutkim badaniu.

Pan Piotr prowadzi obecnie badania nad programami lojalnościowymi w e-handlu. Badanie ma stwierdzić, czy lojalność klienta w handlu elektronicznym wynika z postrzeganych przez klienta cech handlu elektronicznego, czy może mają na nią wpływ jakieś inne czynniki.

Co ważne, po zakończeniu badania wyniki zostaną udostępnione bezpłatnie na stronie internetowej pana Piotra - zarówno w formie "surowej" jak i w postaci analiz w artykułach.

Ankieta, której wypełnienie nie powinno zająć więcej niż ok 3 minut, dostępna jest na stronie:

http://www.ekonomiczne.info/programy.php

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *