Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Reklamy pay-per-call już w Polsce

11-04-2006, 13:07

Sieć Ad Net, rozpoczęła testy nowego produktu reklamowego. Umożliwia on rozliczanie kampanii reklamowych emitowanych w internecie w oparciu o wygenerowane kontakty telefoniczne.

Przedstawiciele Ad Net uważają, że najważniejszą zaletą nowej usługi jest możliwość zaangażowania w reklamę internetową mniejszych reklamodawców lokalnych, także tych, którzy do tej pory uważali to medium za mało skuteczne.

Wykupując reklamę tego typu reklamodawcy nie ryzykują wiele, bo zapłacą tylko wtedy, kiedy klient skontaktuje się z nimi telefonicznie.

Monitorowanie skuteczności kampanii jest więc ułatwione i nie istnieje ryzyko związane z tzw. fałszywymi kliknięciami, które towarzyszy produktom reklamowym typu pay-per-click.

Na zachodzie podobne systemy również funkcjonują. Wprowadzenie takiej usługi zapowiedziała już w sierpniu ubiegłego roku firma Yahoo.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Więcej w tym temacie:

    Źródło: Ad Net