Nawet firmie Apple zdarzają się wpadki, które rujnują mit nieomylnego koncernu skupionego na jakości.
reklama
Dyrektor generalny firmy Apple podczas konferencji organizowanej przez Goldman Sachs tłumaczył zgromadzonym, że kalifornijski koncern obiera zwykle odwrotną drogę niż swoi konkurenci i nigdy nie zakłada z góry, co będzie tworzyć w przyszłości.
- Jedyna rzecz, jakiej zamierzamy nigdy nie tworzyć, to beznadziejny produkt - zapewnił Cook. - Wierzymy w to, że musimy robić coś niesamowitego, wyróżniającego się i ambitnego. Coś świetnego dla klientów. Chcemy, by ludzie kochali nasze produkty, a nie tylko je wykorzystywali.
Marketingowe zapewnienia niestety nie zawsze mają pokrycie w rzeczywistości. Ostatnia wpadka z mapami z iOS 6 bez wątpienia sprawiła, że część użytkowników przeklinało nazwę kalifornijskiego koncernu. Również ostatnie problemy z kontami Microsoft Exchange na iOS 6.1 pokazują, że idealne produkty praktycznie nie istnieją.
Analitycy zastanawiają się jednak przede wszystkim, jakie urządzenia Apple zaprezentuje w przyszłości. Poza nowoczesnym zegarkiem mówi się również po prostu o kolejnych wersjach iPhone'a oraz iPada z jeszcze innymi rozdzielczościami ekranu.
- Wydaje mi się całkowicie naturalne, że można posiadać jednocześnie iPada i iPada mini - stwierdził Tim Cook. Koncern jest więc prawdopodobnie otwarty na poszerzanie gamy swoich produktów, co może zaowocować na przykład wydaniem tańszego iPhone'a, o którym nieoficjalnie mówi się już od dawna. Warto mieć jednak nadzieję, że spółka z Cupertino zechce nas zaskoczyć w najbliższym czasie czymś naprawdę rewolucyjnym, a nie kolejnym telefonem czy tabletem z nowym ekranem.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|