Kolejne produkty znikną z oferty AOL. Firma szukając oszczędności, likwiduje te z nich, które nie dają szans na rozwój. Jednocześnie więcej uwagi poświęcane będzie reklamie w internecie.
AOL Pictures do dzielenia się zdjęciami, BlueString do dzielenia się wszystkimi rodzajami plików multimedialnych, a także Xdrive (internetowy skład kopii zapasowych) to trzy usługi AOL, które firma zamierza zlikwidować (ten ostatni prawdopodobnie zostanie sprzedany) do końca 2008 roku - informuje agencja AP. Na uwagę zasługuje AOL Pictures, istniejący od 1998 roku. Usługa ta była jedną z pierwszych, których internauci mogli korzystać do dzielenia się zdjęciami.
Krok ten jest częścią, zapoczątkowanej w 2006 roku, strategii, której celem ma być skupienie się firmy na rynku reklamy internetowej, w której widać ogromny potencjał. Firma rezygnuje z tych segmentów, które nie przyczyniają się do jej wzrostu. Od zeszłego roku likwidacji uległo około 50 produktów.
Time Warner Inc., właściciel AOL, zaprzeczył, by decyzja o likwidacji tych trzech usług była przyczynkiem do sprzedania America Online w całości. Uznano, że te trzy usługi dają najmniej możliwości wyświetlania reklam, przez co ich potencjał wzrostu jest ograniczony. Nie cieszyły się także wystarczająco dużą popularnością wśród internautów, by przykuć uwagę reklamodawców.
AOL prawdopodobnie zaoferuje obecnym użytkownikom przeniesienie do konkurencyjnych serwisów. Chce także umożliwić zamówienie płyt DVD z plikami, które były przechowywane na serwerach. Oficjalny komunikat w tej sprawie ma być wydany we wrześniu.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*