Minął już czas, w którym Amazon miał pojawić się oficjalnie w Polsce. Dziennik Internautów dotarł jednak do informacji o nowej dacie wejścia giganta i planach największej konkurencji.
Plotki dotyczące pojawienia się jednego z największych sklepów internetowych na świecie w naszym kraju zrobiły nieco szumu. W statystykach wyszukiwania Google'a widać, że na przełomie marca i kwietnia (to poprzedni termin pojawienia się Amazona w Polsce) kilkuset internautów więcej, niż w innych okresach, wyszukiwało polskiej witryny amerykańskiego sklepu.
Dość intensywnie zaczęto dyskutować w branży e-commerce, gdzie wiele osób zadaje sobie pytanie, czy Amazon faktycznie wejdzie do Polski oraz czy - jeśli wejdzie - coś się zmieni.
Dziennik Internautów dotarł do osoby, która jest współpracownikiem firmy, jednak nie chce podać publicznie swoich danych. Osoba ta ujawnia, że Amazon faktycznie miał pojawić się w Polsce na przełomie marca i kwietnia, jednak z uwagi na duży szum medialny ekspansję przełożono. Według tej osoby pojawienie się Amazona w Polsce nastąpi w lipcu, z uwagi na okres wakacyjny i mniejszą aktywność konkurencji.
Mimoże oficjalnie nie ma badań dotyczących tego, w jaki sposób internauci postrzegają serwis Allegro, to zdaje się, że część początkujących internautów uważa tę platformę za duży sklep internetowy, a takim właśnie jest Amazon. Prawdopodobnie to Allegro będzie jego bezpośrednią konkurencją, ale jako Grupa Allegro, która w swoim portfolio posiada m.in. sklep Agito.pl.
Według informatora DI na wejście Amazona do Polski Allegro jest już przygotowane. W tym czasie miałoby ruszyć ze swoimi kampaniami, aby pozbyć się szumu ze strony giganta i zepchnąć go na boczny tor.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|