Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Interesuje Cię tematyka BIG DATA? Chcesz dowiedzieć się, jak zarządzać dużą ilością danych? Jakie narzędzia stosować? Już jutro w Lublinie dowiesz się tego od praktyków! Wstęp na konferencję jest bezpłatny.

Konferencja BIG DATA odbędzie się w ramach Akademii e-Biznesu 21.11.2014 r. w Hotelu Forum - Fitness SPA and Wellness, ul. Obywatelska 8, Lublin.

Rejestracja na konferencję na stronie: www.web.gov.pl

 

Program wydarzenia:

15:30 - 16:00 - rejestracja uczestników

16:00 - 16.10 - rozpoczęcie “Akademii e-Biznesu 2014” w Lublinie, wystąpienie przedstawicieli PARP i przedstawicieli Business Link

 

Panel I “ROZWÓJ BIG DATA”

16:10 - 16:50 - Łukasz Kapuśniak (Cloud Technologies) - Do czego służy BigData, gdzie jest wykorzystywane i jak zyskało na popularności w ciągu ostatnich 3 lat (z perspektywy stałego bywalca Doliny Krzemowej)

16:50 - 17:30 - Michał Romanowski (EuroCloud Polska) - Big Data na sterydach. Czyli w 30 minut o tym, co umożliwiło tak szybki rozwój tej technologii, co stoi za jej sukcesem i dlaczego może się ciągle rozwijać w nadzwyczajnym tempem

17:30 - 18:00 - przerwa kawowa i networking

 

Panel II “BIG DATA W PRAKTYCE”

18:00 - 18:40 - Radosław Kita (TVN) - Przykłady zastosowania Big Data w praktyce oraz sposoby przetwarzania dużych zbiorów danych

18:40 - 19:20 - Adam Wesołowski (PizzaPortal, GoVideo) - Przykłady zastosowania Big Data na rynku e-commerce.

19.20 – 19.30 zakończenie oficjalnej części Akademii e-Biznesu

19.30 – 00.00 After Party

 

PRELEGENCI:

ŁUKASZ KAPUŚNIAK – Geek, marzyciel i awanturnik. Obecnie wraz z przyjaciółmi z Cloud Technologies S.A tworzy mechanizmy umożliwiające zbieranie, segmentację i skuteczne wykorzystanie dużych zbiorów danych na potrzeby marketingu i sprzedaży wszystkimi kanałami online. Wcześniej jako Product Manager w AdPilot był odpowiedzialny za tworzenie koncepcji i wprowadzanie na rynek reklamy online produktów z zakresu retargetowania, pretargetowania audience i innych realizowanych w modelu RTB. Jego metodologia opiera się o połączenie umiejętności behawiorysty i matematyka.

MICHAŁ ROMANOWSKI - Cloud Evangelist w EuroCloud Polska. Związany z branżą marketingową od 10 lat. Doświadczenie zdobywał, pracując m.in. na w IDS Scheer: międzynarodowej korporacji informatyczno-konsultingowej oraz w największym polskim holdingu edukacyjnym. Prowadzi liczne kampanie promocyjne i edukacyjne. Przez 3 lata - jako Marketing Coordinator w SpeedUP Venture Capital Group. Ponadto jednen z pomysłodawców i koordynatorów poznańskiej edycji Startup Weekend - unikalnego międzynarodowego programu inkubującego startupy w ciągu 54 godzin. Czuwał również nad marketingiem beyond.pl oraz e24cloud.com - pierwszej polskiej chmury obliczeniowej.

RADOSŁAW KITA – koordynator do spraw badań i analiz TVN, a przez przeszło 12 lat (2000–2012) odpowiadał za wewnętrzne systemy analiz oglądalności portalu internetowego ONET.PL. W tym czasie miał okazję uczestniczyć w wyborze oprogramowania do zaawansowanych analiz statycznych, rozwiązania klasy Business Intelligence oraz przejście na systemy open source w zakresie gromadzenia i analizy danych. Następnie jako Product Manager uczestniczył w budowie systemu Big Data w Alior Bank. Obecnie odpowiada za budowę systemu raportowania oglądalności, rekomendacji treści oraz budowy wartości klienta w TVN.

ADAM WESOŁOWSKI – do niedawna Head of Marketing w PizzaPortal.pl wchodzącej w skład Delivery Hero Group. Teraz CEO w nowopowstałej agencji video marketingowej GoVideo. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje pracę w takich firmach jak Google – jako Account Strategist, czy Nasza-klasa.pl na stanowisku Product Managera. Ma również na koncie własne firmy, tj. UniConsult, czy ModnaPolka.pl.

 

Wydarzenie jest częścią Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, o którym więcej info: tydzienprzedsiebiorczosci.lublin.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *