Interesuje Cię tematyka BIG DATA? Chcesz dowiedzieć się, jak zarządzać dużą ilością danych? Jakie narzędzia stosować? Już jutro w Lublinie dowiesz się tego od praktyków! Wstęp na konferencję jest bezpłatny.
Konferencja BIG DATA odbędzie się w ramach Akademii e-Biznesu 21.11.2014 r. w Hotelu Forum - Fitness SPA and Wellness, ul. Obywatelska 8, Lublin.
Rejestracja na konferencję na stronie: www.web.gov.pl
Program wydarzenia:
15:30 - 16:00 - rejestracja uczestników
16:00 - 16.10 - rozpoczęcie “Akademii e-Biznesu 2014” w Lublinie, wystąpienie przedstawicieli PARP i przedstawicieli Business Link
Panel I “ROZWÓJ BIG DATA”
16:10 - 16:50 - Łukasz Kapuśniak (Cloud Technologies) - Do czego służy BigData, gdzie jest wykorzystywane i jak zyskało na popularności w ciągu ostatnich 3 lat (z perspektywy stałego bywalca Doliny Krzemowej)
16:50 - 17:30 - Michał Romanowski (EuroCloud Polska) - Big Data na sterydach. Czyli w 30 minut o tym, co umożliwiło tak szybki rozwój tej technologii, co stoi za jej sukcesem i dlaczego może się ciągle rozwijać w nadzwyczajnym tempem
17:30 - 18:00 - przerwa kawowa i networking
Panel II “BIG DATA W PRAKTYCE”
18:00 - 18:40 - Radosław Kita (TVN) - Przykłady zastosowania Big Data w praktyce oraz sposoby przetwarzania dużych zbiorów danych
18:40 - 19:20 - Adam Wesołowski (PizzaPortal, GoVideo) - Przykłady zastosowania Big Data na rynku e-commerce.
19.20 – 19.30 zakończenie oficjalnej części Akademii e-Biznesu
19.30 – 00.00 After Party
PRELEGENCI:
ŁUKASZ KAPUŚNIAK – Geek, marzyciel i awanturnik. Obecnie wraz z przyjaciółmi z Cloud Technologies S.A tworzy mechanizmy umożliwiające zbieranie, segmentację i skuteczne wykorzystanie dużych zbiorów danych na potrzeby marketingu i sprzedaży wszystkimi kanałami online. Wcześniej jako Product Manager w AdPilot był odpowiedzialny za tworzenie koncepcji i wprowadzanie na rynek reklamy online produktów z zakresu retargetowania, pretargetowania audience i innych realizowanych w modelu RTB. Jego metodologia opiera się o połączenie umiejętności behawiorysty i matematyka.
MICHAŁ ROMANOWSKI - Cloud Evangelist w EuroCloud Polska. Związany z branżą marketingową od 10 lat. Doświadczenie zdobywał, pracując m.in. na w IDS Scheer: międzynarodowej korporacji informatyczno-konsultingowej oraz w największym polskim holdingu edukacyjnym. Prowadzi liczne kampanie promocyjne i edukacyjne. Przez 3 lata - jako Marketing Coordinator w SpeedUP Venture Capital Group. Ponadto jednen z pomysłodawców i koordynatorów poznańskiej edycji Startup Weekend - unikalnego międzynarodowego programu inkubującego startupy w ciągu 54 godzin. Czuwał również nad marketingiem beyond.pl oraz e24cloud.com - pierwszej polskiej chmury obliczeniowej.
RADOSŁAW KITA – koordynator do spraw badań i analiz TVN, a przez przeszło 12 lat (2000–2012) odpowiadał za wewnętrzne systemy analiz oglądalności portalu internetowego ONET.PL. W tym czasie miał okazję uczestniczyć w wyborze oprogramowania do zaawansowanych analiz statycznych, rozwiązania klasy Business Intelligence oraz przejście na systemy open source w zakresie gromadzenia i analizy danych. Następnie jako Product Manager uczestniczył w budowie systemu Big Data w Alior Bank. Obecnie odpowiada za budowę systemu raportowania oglądalności, rekomendacji treści oraz budowy wartości klienta w TVN.
ADAM WESOŁOWSKI – do niedawna Head of Marketing w PizzaPortal.pl wchodzącej w skład Delivery Hero Group. Teraz CEO w nowopowstałej agencji video marketingowej GoVideo. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje pracę w takich firmach jak Google – jako Account Strategist, czy Nasza-klasa.pl na stanowisku Product Managera. Ma również na koncie własne firmy, tj. UniConsult, czy ModnaPolka.pl.
Wydarzenie jest częścią Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, o którym więcej info: tydzienprzedsiebiorczosci.lublin.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*