Tym razem uczestnicy będą mięli okazję wysłuchać dwóch prelegentów. Pierwszym z nich będzie Dariusz Lis z firmy Transition Technologies, który opowie o sposobach prowadzenia projektów informatycznych dla takich marek jak Nokia, Airbus czy Ferrari. Natomiast Michał Słodowy z Social Pulse podpowie, jak zrobić dobrą kampanię wirusową na przykładzie akcji dla Łódź Design Festiwal 2010.
reklama
W czasie spotkania można będzie posłuchać następujących prezentacji:
Świąteczna edycja Boatcampu odbędzie się 21 grudnia o godzinie 19:00 w Fabrystrefie, przy ul. Piotrkowskiej 138/140, w dawnej fabryce Franza Ramischa.
Sponsorem imprezy jest fundusz inwestycyjny SpeedUp Group.
Osoby zainteresowane proszone są do zgłoszenia swojej obecności na Facebooku. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie: www.boatcamp.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*