Sondę dotyczącą wiarygodności, przydatności i przejrzystości wyników wyszukiwarki Google opublikowała agencja Bluerank.
Badanie przeprowadzone zostało na grupie 557 respondentów w wieku 18-54 lat. Ankietowani odpowiadali na trzy pytania, oceniając wiarygodność, przydatność oraz czytelność wyników wyszukiwania.
Według sondażu 80% respondentów uważa efekty pracy wyszukiwarki Google za przydatne, prezentowane w sposób zrozumiały i przejrzysty. Natomiast 70% użytkowników jest w pełni przekonanych o ich wiarygodności.
Najmniej wynikom wyszukiwania prezentowanym przez Google ufają osoby wykształcone, w wieku 25-34 lat. Wraz ze wzrostem wieku i zmniejszeniem poziomu wykształcenia rośnie poziom akceptacji wyników jako wiarygodnych.
Taka sytuacja ma prawdopodobnie miejsce dlatego, że ludzie młodsi z wyższym wykształceniem są bardziej świadomi istnienia technik wpływających na algorytm wyszukiwarki (SEO). Ponadto przypuszczać można, że ludzie starsi są mniej wybredni z racji krótkiego stażu w internecie.
Pełna wersja raportu (tekst oraz wykresy) dostępna jest na stronie Bluerank.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*